nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Sunday, 27 May 2012

FMTS MEI


Salam... my heart chart... rindu la...hehehe ^^,
Lama tak check in kan???huhu i buzy sikit la u kebelakangan nie... hahaha al maklum lah nak akhir-akhir sem nie banyak keje yg nak di lakukan tapi dlm sibuk-sibuk tu sempat jugak la mengisi borang FMTS kan....hehehe

Sebenarnya ingatkan tak dpt jadi FASI nie tapi akhirnya dapat... ALHAMDULILLAH... Impianku TERCAPAI jua akhirnya...^^, bukan aku sorg je tapi kawan aku pun da gak iaitu liza... kita org isi borang sama-sama tu...huhu dan tak lupa juga kepada syahida a.k.a TATA...huhu

1st MESYUARAT utk FMTS 9.00pm... perghhh mlm tu risau sih... yela uma sewa aku & liza jauhla plak... kami takut tak de bas la pulak kalau balik lambat kan??? tapi nasib bik habis awal jugak mesyuarat tu...huhu^^, terima kasih yea  Imran ^^, sebab habis awal...huhu

Masa MESYUARAT tu kami semua di berikan jawatan-jawatan bagi menjayakan minggu FMTS nanti...
masa disebutkan nama tu pe lagi banyak persoalan yg berada di minda... hehe... mana taknya mesti la tertanya-tanya kan kita dapat kat exco pe... bila Imran sebut nama aku pe lagi terkejut sebab ketua aku lelaki... dan aku dapat jaga bahagian KEDIAMAN... kawan aku pulak Liza dapat bahagian MAKANAN & Tata pulak DISIPLIN...

Untungnya dapat EXCO KEDIAMAN nie sebab kami di gabungkan menjadi 4 SERANGKAI... ini adalah merangkumi EXCO KEDIAMAN, EXCO DISIPLIN, EXCO PENGANGKUTAN & EXCO KEDIAMAN... hah lagi 1 adalah kami semua kena tido dekat MAIS... huhu rindu sih teringat masa SEM 1 dulu...huhu kami menginap di BLOK K bagi fasi perempuan dan blok H kot bg fasi lelaki...huhu

Macam-macam yang jadi masa FMTS nie tapi PENGALAMAN tu takkan di lupakan... mane tak nya sampaikan dapat gelaran mcm2 tu...huhu anyway happy to get along with u ollss...huhu bak kata Shaq " kita semua dah mcm 1 family " wink,wink...^^,

" MENGEMBIRAKAN " bila sesuatu yang kita sangka kita tak pernah pun bayangkan tetapi kita dapat lakukannya dengan sebaik mungkin... TERIMA KASIH kepada semua FASILITATOR MTS bagi sesi MEI 2012... & MAAF jika saya da terkasar bahasa dari segi LISAN mahupun PERBUATAN yea...^^, INSYAALLAH jika da rezeki lagi kita semua bergabung kembali yea...^^,



EXCO KEROHANIAN NON-MUSLIM

Ah heng haaaa... mcm tu la aku selalu panggil dia... hehehe mula-mula aku ingat kan dia nie PENDIAM tapi rupa-rupanya DIAM-DIAM UBI BERISI  meh.....huhu^^,


 
EXCO KEROHANIAN
exco kerohanian nie nampak je mcm nie tapi bila bab BERSENAM bagi la kat dorg mmg TERBAIK punya...huhu (jgn marah yea...^^,)



EXCO KEBAJIKAN
Sai & kak syahirah nie kebajikan mmg dorang terbaik... huhu bukan tu sahaja malah sampai kita org bergabung membantu mereka masa da pelajar kaki krem...huhu sweet moments of that...^^,


EXCO KEDIAMAN

Hambali @ P.ramlee itulah gelaran utk Ketua aku...hehehe okey la masa uat keje bersama walaupun 1st time kita org bekerjasama...huhu aku ingat lagi masa Haikal kata "korang nie DISIPLIN ke???" kita org pe lagi PELIK LA...huhu  yela Haikal kata muka KETAT je...hahhahha
EXCO AKTIVITI
huda, haikal dan adnan... kalau tak senyum atau ketawa masa bersama dgn dorg nie memang tak sah...huhu sesuai sungguh dgn jawatan EXCO yang mereka dapat...^^,


EXCO DISIPLIN

tata dan nad nie muka je brutal tapi HATI BAIK PUNYA... tu yang ramai siswa dan siswi suka kat dorg nie...hehehe


EXCO MAKANAN


liza dan fara sentiasa di cari-cari oleh fasi-fasi kerana LAPO katanya...hehehehe tick nama plez bak kata dorg huhu



EXCO TUGAS-TUGAS KHAS

jue, anas dan aqila yang sentiasa akan bersama-sama dengan KAMERA di tangan...huhu anas tu dari dulu sampai skung heppy go lucky je...^^,

EXCO PROTOKOL


shaq, hafizzy dan yasmin yang mementingkan PROTOKOL...huhu  nampak je macam dorang nie PENDIAM tapi bila dah berborak hah amik kau...hehehe

SETIAUSAHA / BENDAHARI


cik s/u kita yang nampak PENDIAM tapi sangat komited dengan kerjanya... dia pun bergurau mmg paandai...^^,


EXCO TEKNIKAL


korang susah nak nampak dia... aip2 tapi bukan dia tak buat kerja yea... kerja dia di Bilik teknikal tu yang korang tak nampak dia selalu,...^^,

Okey la sampai di sini sahaja cite saya hehehe jumpa lagi daa WASSALAM...^^,

Saturday, 19 May 2012

CSR... SHAH ALAM -->> KL

Salam...hye carta hatiku...^^,

Kalau minggu lepas aku pergi ke sekolah untuk meeting tapi untuk minggu ini pulak aku pergi untuk melaksanakan TUGASAN KUMPULAN aku...huhu kumpulan kami terdiri daripada sha, farah, nasir, abe & fasha... tapi fasha tak dapat hadir oleh sebab-sebab yang tertentu... tapi tak apa sebab ada yang kawan-kawan aku yang sentiasa ada menyokong kami iaitu linda, aina, liza & ammar... thanx for da support frenz...^^,

Kita orang bergerak daripada rumah pukul 7.15 a.m mcm tu lah sebab nak tunggu bas lagikan al maklumlah itu je yg kami mampu...huhu tapi da yh lain naik kete dorg gerak lg awal dlm pukul 6.30 mcm tu...huhu dan nak dijadikan citenya boleh pulak JEM SIOT! yg minggu lepas kami bertolak pukul 8.30 a.m tak ade pulak JEM nya... haisshhh sabo jelakan... dugaan...hampir 2 jam jugak la JEM tu...:(

Bila dah JEM 2 jam tu... aku pe lagi... CUAK! la... mne tak nya aku janji nak smpai kat sane pukul 10.00 am
aku tak nak la org kata pelajar universiti tak berdispilin pulak...:( tapi aku rasa cikgu aku faham situasi aku kalau aku sampai lambat sikit...huhu yela dari SHAH ALAM ke  KUALA LUMPUR pulak tu dah la nik kenderaan awam...huhu (minta maaf yea cikgu saya lambat sikit huhu :( )

Masa dah sampai kat destinasi di tuju itu kan... lg satu MASALAH... dah la kita org NAK KEJAR MASA! boleh pulak kene TAHAN dgn ASKAR dekat PINTU GERBANG TU... HAISHHH lagi nak bagi aku hanginnnnnnnn la nie kan!  minggu lepas tak kene pe pun tapi minggu nie pulak nak TAHAN & TANYA mcm2 PEHAL??? ikut kan hati aku nak uat tak tau je tapi kang jadi lain pulak so kene jela dgr ARAHAN tu! huh sengal la...

ASKAR : nak pergi mne nie???

KAMI :  nak pergi sekolah....

ASKAR : semua nak pergi sekolah ke??? da pe nak pergi sekolah dgn pakaian mcm nie??? (kita org pakai t-shirt dgn seluar jeans je kot sampai sekolah tukar seluar track sebab nak buat keje)

KAMI : ada keje sikit nak buat...

ASKAR : keje pe pakai mcm nie??? kalau nak pergi sekolah bagi semua IC kat sana...

KAMI :  ( hah biar betol??? ) aku pun mik semua IC kawan-kawan aku tapi sorg tak bawak tapi aku uat selamba aku jela kan tak kan nak tinggal kan kawan aku kat situ pulak...

ASKAR : nak pergi sekolah buat pe dik??? umur brape??? (GATAL!)

KAMI :  ada ASSIGMENT la nak kene buat... kenapa nak IC pulak??? minggu lepas dtg tak kene pe pun??? huh!

ASKAR : owhhh... tugasan pe??? minggu lepas org lain minggu nie org lain tu yg kene...

AKU : ASSIGMENT LA! cepat la abg kita org nak CEPAT nie! (leh plak byk songgeh nak tanya mcm2 huh!)

ASKAR : owhhh... yeke??? kalau abg nak borak lame2 pun xpe...huhu (ngok btol aku nak cepat leh pulak nak borak2...huh!)

Dah bagi IC tu pe lagi cepat-cepat la kami berjalan untuk mengejar masa... kami sampai 10 minit LEWAT gara-gara DITAHAN tadi....:( nasib baik cikgu faham...^^, lepas itu da sesi TAKLIMAT yang disampaikan oleh NASIR kpd adik-adik LOWER 6... Then baru lah sesi gotong-royong bermula...



baru sampai masa nie...ponat!













ALHAMDULILLAH.... semuanya berjalan dgn lancar... THANX FOR DAA SUPPORT GUYS...^^,
WASSALAM....









Sunday, 13 May 2012

dekat tapi jauh...!


Salam...^^,

Hai my heart chart... miss u a lot...hehehe...
biasa la awal-awal in sem baru nie bz sikit laaaaa.... tapi yg PENTING eden sempat menjengah kat sini jugak kan??? huhu okey la pada 11/5/2012 iaitu hari JUMAAT yang penuh dengan kenangan aku & kawan2 ku... mane taknya kita org bangun awal utk turun KL! hahahha

Aq dah kata kat dorg sekolah aq jauh tapi dorg kata takpe so aq pun okey jela kan! hahahha
mcm2 hal berlaku masa OTW pergi sekolah aq... tapi okey la lepas jumpa dgn cikgu2 semua & lepas itu aq bawak dorg pergi uma aq la pe lg...huhu pas itu sebelum lik SA kita org g JJ jln2 CUCI MATA pe lagi...hehehe


kiri kanan kiri kanan kiri...hahhahaha

tunggu bus utk ke KL!

nie kawan aq kata dia tak penah tengok DESIGN bus stop yg mcm itu!hahaha


nie pulak nak lik dah...huhu


nie pulak OTW pergi JJ... dah mcm redah kasi pecah...hahahaha



ingin mengukur ketinggian???




Okey la nie je PICTURE yang sempat di ambil...hehehe INSYAALAAH ada rezeki lagi kita BERKAWAD lagi yea kawan2! hahahahha...
daaa WASSALAM...^^,

Tuesday, 1 May 2012

SYUKUR...^^,


Salam... ^^,

Bersyukur kehadrat Illahi... hari nie 1/5/2012... saya dah dapat tgk keputusan EXAM saya...huhu
mula-mula tu mmg susah nak bukak tapi setelah beberapa kali mencuba...akhirnya dapat jugak melihat keputusan itu...^^,

Tak tergambar mcm ne dah tgk keputusan tu...huhu bersyukur sgt2... ALHAMDULILLAH...^^, selepas ini saya akn berusaha lebih lagi utk meningkatkan CGPA saya...huhu INSYAALLAH... 

Kepada kawan2 saya gud luck utk result korg yea...^^, 

daa...WASSALAM...^^,



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...