nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Saturday, 19 May 2012

CSR... SHAH ALAM -->> KL

Salam...hye carta hatiku...^^,

Kalau minggu lepas aku pergi ke sekolah untuk meeting tapi untuk minggu ini pulak aku pergi untuk melaksanakan TUGASAN KUMPULAN aku...huhu kumpulan kami terdiri daripada sha, farah, nasir, abe & fasha... tapi fasha tak dapat hadir oleh sebab-sebab yang tertentu... tapi tak apa sebab ada yang kawan-kawan aku yang sentiasa ada menyokong kami iaitu linda, aina, liza & ammar... thanx for da support frenz...^^,

Kita orang bergerak daripada rumah pukul 7.15 a.m mcm tu lah sebab nak tunggu bas lagikan al maklumlah itu je yg kami mampu...huhu tapi da yh lain naik kete dorg gerak lg awal dlm pukul 6.30 mcm tu...huhu dan nak dijadikan citenya boleh pulak JEM SIOT! yg minggu lepas kami bertolak pukul 8.30 a.m tak ade pulak JEM nya... haisshhh sabo jelakan... dugaan...hampir 2 jam jugak la JEM tu...:(

Bila dah JEM 2 jam tu... aku pe lagi... CUAK! la... mne tak nya aku janji nak smpai kat sane pukul 10.00 am
aku tak nak la org kata pelajar universiti tak berdispilin pulak...:( tapi aku rasa cikgu aku faham situasi aku kalau aku sampai lambat sikit...huhu yela dari SHAH ALAM ke  KUALA LUMPUR pulak tu dah la nik kenderaan awam...huhu (minta maaf yea cikgu saya lambat sikit huhu :( )

Masa dah sampai kat destinasi di tuju itu kan... lg satu MASALAH... dah la kita org NAK KEJAR MASA! boleh pulak kene TAHAN dgn ASKAR dekat PINTU GERBANG TU... HAISHHH lagi nak bagi aku hanginnnnnnnn la nie kan!  minggu lepas tak kene pe pun tapi minggu nie pulak nak TAHAN & TANYA mcm2 PEHAL??? ikut kan hati aku nak uat tak tau je tapi kang jadi lain pulak so kene jela dgr ARAHAN tu! huh sengal la...

ASKAR : nak pergi mne nie???

KAMI :  nak pergi sekolah....

ASKAR : semua nak pergi sekolah ke??? da pe nak pergi sekolah dgn pakaian mcm nie??? (kita org pakai t-shirt dgn seluar jeans je kot sampai sekolah tukar seluar track sebab nak buat keje)

KAMI : ada keje sikit nak buat...

ASKAR : keje pe pakai mcm nie??? kalau nak pergi sekolah bagi semua IC kat sana...

KAMI :  ( hah biar betol??? ) aku pun mik semua IC kawan-kawan aku tapi sorg tak bawak tapi aku uat selamba aku jela kan tak kan nak tinggal kan kawan aku kat situ pulak...

ASKAR : nak pergi sekolah buat pe dik??? umur brape??? (GATAL!)

KAMI :  ada ASSIGMENT la nak kene buat... kenapa nak IC pulak??? minggu lepas dtg tak kene pe pun??? huh!

ASKAR : owhhh... tugasan pe??? minggu lepas org lain minggu nie org lain tu yg kene...

AKU : ASSIGMENT LA! cepat la abg kita org nak CEPAT nie! (leh plak byk songgeh nak tanya mcm2 huh!)

ASKAR : owhhh... yeke??? kalau abg nak borak lame2 pun xpe...huhu (ngok btol aku nak cepat leh pulak nak borak2...huh!)

Dah bagi IC tu pe lagi cepat-cepat la kami berjalan untuk mengejar masa... kami sampai 10 minit LEWAT gara-gara DITAHAN tadi....:( nasib baik cikgu faham...^^, lepas itu da sesi TAKLIMAT yang disampaikan oleh NASIR kpd adik-adik LOWER 6... Then baru lah sesi gotong-royong bermula...



baru sampai masa nie...ponat!













ALHAMDULILLAH.... semuanya berjalan dgn lancar... THANX FOR DAA SUPPORT GUYS...^^,
WASSALAM....









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...