nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Thursday, 7 November 2013

SEMANGAT SEMULA... TERIMA KASIH SAHABAT...^^,


Assalammualaikum...^^,

hai...oppssss agak lama mendiamkan diri...huhu banyak kerja la uollsss hihi kalau orang lain AKHIR-AKHIR SEM akan FOKUS kat SUBJEK... tapi aku BANYAK plak EVENT yang kena lakukan.... opppssss hahahahahaha

okey la dalam BUZY aku dengan EVENT aku sempat la BERIADAH dgn sahabat-sahabat aku nie... perghhh mcm tak percayalah kan aku dapat buat benda alah nie... nak tahu apa dia.... jeng jeng jeng...huhu


yang 1.7KM je okey....hihihihi
sebelum turun tangkap gambo dulu...hihihi







biarlah gambar menceritakan segala-galanya...^^, opppssss sorry gambo xbape nak lawa... guna HP je...huhuhu macam-macam masa aku naik bukit tu... aku tak larat nak naik sampai atas sebenarnya tapi atas SOKONGAN....DORONGAN... sahabat sekalian akhirnya aku berjaya naik jugak.... yuhuuuuuuuu hihihi happy siot.... hahahahha



tapi sebelum beroga aku ada pergi tengok TEATER dekat ASWARA...tentang MENUNGGU LAMPU HIJAU....^^, 
best jugak cite nie....huhuhu





okey la nanti kita stoli moli lain kali okey.... daaa
wassalam....
P/s: semoga cepat sembuh MFS....^^,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...