nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Saturday, 28 January 2012

PeRtAmA Di BLOG, kEDua Di SMS, tErAkHiR Di FB...^^,




besday boy....hehehe


ALLAH SELAMATKAN KAMU,
ALLAH SELAMATKAN KAMU,
ALLAH SELAMATKAN EN. MFS....^^,
ALLAH SELAMATKAN KAMU...
SELAMAT HARI JADI YG KE-.....HUHU(^______^)
HEPPY BESDAY TO U,
HEPPY BESDAY TO U,
HEPPY BESDAY TO BESDAY BOY...^^,
HOPE ALL UR DREAMS WILL BECOME TRUE YEA...
HOPE U ALWAYS SUCCESS IN WAT EVER U DO...^^,
SMILE ALWAYS & H.O.L.L.A.N.D....hehehe^^,


nak cite pe yea tentang besday boy nie???? hehehe dia dilahirkan pada 28/01/tahun tanya tuan badan sendiri yea....hehhehehe dia seorang yg baik hati, pemurah, penyayang, & lain-lain lg lah....huhu masa mula-mula kenal dulu mcm kelakar je rasanya yela saya seorg yg suka uat SESUATU yg org lain xkan uat & besday boy nie plak seorg PENDIAM  pe lg la saya SUKA nak usik...huhu okey la cite tentang BESDAY BOY Nie.... dia seorang yg mudah mesra dengan org yg baru dikenali TETAPI.... paling Di BENCI adalah org yg suka MENIPU! (sape yg suka kene tipu kan???huhu) dia seorg yg suka mendengar FALSAFAH.... suka pada aktiviti yg SEDERHANA shj...(aktiviti yg cmne la agaknya 2 yea????hehehe) suka DENGAR MUZIK SETIAP HARI.... suka MELANCONG TETAPI xde la jauh-jauh sgt...(yeke???hehehe).... suka berterus terang daripada MENIPU!... & 1  persamaan yg sama ngan saya adalah SUKA UAT BENDA2 PELIK...(tp xtau la bnda PELIK pe yg dia suka uat 2...hehehe) & perkara paling dia xsuka IALAH ORG YG MENIPU....SO jgn MENIPU OKEY... MENIPU TAK BAIK DOSA TAU...HEHEHE^^,


p/s:-->> dah bukak ke belum???huhu hope u like it...^^, sorry la saya tak boleh nak sambut besday sama-sama ngan awak...TP mngkin lain kali kot...INSYAALLAH...^^, semoga BESDAY AWK KALI NIE YG PALING INDAH YEA...^^, saya xtau nak bagi hadiah pe lg kat awak TP yg pasti saya akan sentiasa MENDOAKAN yg terbaik utk org2 yg saya sayang trmasuk awak sekali OKEY^^,...



dpt bg pic je la....nak uat cm nie xreti lg....hehehe^^,







 MEMORIES...^^,


Friday, 27 January 2012

ALHAMDULILLAH...^^,

TUHAN BERIKAN KU <3...
UNTUKKU PERSEMBAHKAN,
HANYALAH PADAMU,
DIA MENGANUGERAHKAN KU KASIH,
HANYA UNTUK BERKASIH BERBAGI DENGAN MU,

ATAS RESTU ALLAH,
KU INGIN MILIKI MU,
KU BERHARAP KAU MENJADI YG TERAKHIR UNTUK KU,
ATAS RESTU ALLAH,
KU MENCINTAI DIRI MU,


HAMPA TERASA,
BILA KU TANPAMU,
HIDUP KU TERASA MATI,
JIKA KU TAK BERSAMA MU,
HANYA DIRI MU,
SATU YG AKU INGINKAN,
KU BERSUMPAH SAMPAI MATI,
HANYALAH DIRI MU...

Thursday, 19 January 2012

MCM SARDIN!!!



hai... patutlah hari nie rasa semacam je rupa-rupanya da benda nak jadi...(T__T) 
pagi tadi dah la bangun pun lambat pas 2 g klas duk blakang plak 2... TERBIK AR!!!! tapi hari nie dpt mkn2 dlm klas PROF. bg biskut raya huhu ^^, mmg lg suka la kita org sbb xmkn maklumlah x smpat la katakan...(alasan je 2 walhal smpat je hahahaha) pas 2 habis kelas aq g library uat keje sikit & lg 1 hal aq nak beli buku plak habis.... haishhhhhhhhh.... NASIB2...(T____T) sabo jela... 2 xpe lg....
masa nak lik...masa tggu bus....dah la lama... pas 2 bas pun sampai n PENUH MCM SARDIN OKEY!!!! aq dah kata kat kwn aq xmau nik tggu bas lg 1 x sggup aq nak nik bus dah mcm SARDIN nie... kwn2 aq pon okey jela.... pas 2.... leh plak PAKCIK bas 2 kata leh lg nik nie???? hah???? OKEY FINE!!!! kita org pun nik la ikut pintu belakang... n guest wat??? yg TERBIK NYA BERDIRI KAT PINTU OKEY3!!! MMG AQ SUKA BERDIRI SAMBIL TERSEPIT KAT PINTU NIE PUN!!!! 2 kira k la gak kan...aq terima lg keadaan 2... tp bila dr 1 destinasi ke 1 destinasi leh plak PAKCIK 2 mik lg penumpang...HAISHHHHHHHHH....ak kata PAKCIK 2 RABUN xpun sbb dia xpakai CERMIN MATA pun... tp knapa mik lg penumpang walaupun dah mcm SARDIN kat dlm bus nie.... & leh jadi lempeng gak la!!!!???????????? 
sampai 1 tahap 2 kaki aq rasa mcm nak KREM...OMG... sok dah la aq da klas lg pas 2 nak nik tgga uma aq lg...hurmmmmmmmmm.... sabar jela....(T__T)
tp pe2 pun TERIMA KASIH PAKCIK SBB SAYA SAMPAI KE DESTINASI YG SAYA TUJU WALAUPUN SAKITNYA XTERKATA (T_____T) 

Wednesday, 18 January 2012

nukilan utkmu...^^,

Redhakah dia...
Pasrahkah dia...
Itulah yg sering mnjadi tanda tanya dlm dirinya...
Dia cuba utk berusaha...
Namun keegoaannya mengatasi segala-galanya...
Walaupun org-org disekelilingnya cuba utk mnjatuhkan semangatnya...
Namun dia seorg pemuja rahasia yg setia...
Dalam sendu, dia merindui pemuja rahasianya...
Walaupun dekat namun terasa jauh rasanya...
baginya...
Biarlah hanya dia terus mnjadi pemuja rahasia...
Walaupun hakikatnya amat memerihkan...
Namun sayangnya trhadap pemuja rahasianya hanya dia yg tahu...
Dia cuba utk melupakan kenangan itu...
Dia cuba utk lari dari kenangan itu...
Dia juga cuba utk memadamkan pemuja rahasia dari kotak pemikirannya...
Namun, hakikatnya dia terlalu sayang akan pemuja rahasianya...
Dalam kegelisahan pelbagai masalah melanda dirinya, hanya dgn Mengingati pemuja rahasianya dia akn lupa segala masalahnya...
Itulah seorang temanku yg begitu setia dgn pemuja rahasianya...

SEMOGA BELIAU AKAN MENGECAPI KEBAHAGIAAN BERSAMA DGN PEMUJA RAHASIANYA SUATU HARI NANTI...HARI-HARI INGAT ALLAH....INSYAALLAH...^^,


"rindukan seseorang ?? amalkan doa ini.
[doa Nabi Yusuf kepada Zulaikha]

"ya Allah, sampaikan salam rinduku kepada ____ (nama penuh insan tersebut ) ,
sehingga aku menjadi kerinduannya. amin."
 

Tuesday, 17 January 2012

perasaan apakah ini????

Salam... dah lama xupdate blog nie...rindu sih...huhu... cite sal perasaan kan mmg bykkan perasaan nie.... ada yg GEMBIRA, SEDIH, KELIRU, BOSAN, RINDU, SAYANG, CINTA & lain-lain lg la... semua itu kita pernah merasaikan??? ^^, sebenarnya aq xtau la pe perasaan aq skrg...nak kata sedih x gak nak kata GEMBIRA pun xtau la... sebenarnya... aq happy je tgk kwn2 aq yg dapat GEMBIRA dgn org yg trSAYANG... aq pun happy jgak sebenarnya tgk kwn2 aq HAPPY... tp ntah knapa aq akn TERINGAT kisah LALU... bila aq tringat HATI aq sakit sgt... yela org lin boleh gmbira sdangkan aq??? hurmmm.. ntah knapa gak aq rasa sedih bila nak update blog nie...(T___T) aq pon xtau knapa???
YA ALLAH...TABAHKAN LAH HATI HAMBAMU INI...
aq cuba utk lupakan pe yg org2 uat kat aq...
aq maafkan mereka yg uat cerita ttgku...
aq doakan kbhagiaan kwn2 ku di smping org2 yg mereka syg & cintai...
aq juga cuba mnjadi seorg yg tabah walaupun kadang2 hatiku terluka...
aq hanyalah insan biasa yg akn terluka jika disakiti...
aq juga cuba utk tidak mnyakiti hati org2 yg aq syg...
hari-hari ingat ALLAH...
INSYAALLAH...
pe2 pon aq tetap mndoakan yg trbik utk kwn2 ku... pergilah smua KENANGAN LALU... biarkanlah ia pergi utk selama-lamanya... walaupun ianya terlalu perih namun biar diri ini shja yg tahu... pe2 pun yg trjadi hidup ini perlu diteruskan... aq pasti da hikmah disebalik kjadian...
ANDAI ITU TAKDIRNYA KU TERIMA SEADANYA...
SYUKUR ke hadrat ILLAHI...251211..
TUHAN  memakbulkan doaku...
pertemuan yg tak dirancang...
walaupun hanya seketika...
namun...
kenangan terindah tercipta...
biar pun org berkata-kata...
kita hanya mampu tersenyum & ketawa..
INSYAALLAH jika da masa & DIIZINKANNYA... kita brjumpa lg...^^,
terima kasih utk segalanya....
penantian yg berakhir pasti...^^,

rindu  mereka yg byk bersama ku di kala susah & senang...^^,





rindu kat hang jgak NEK!!!^^,  
 



xlupa jgak kat korg...^^, miss this moments...


I.T.A.L.T.Y....^^,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...