nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Thursday, 19 January 2012

MCM SARDIN!!!



hai... patutlah hari nie rasa semacam je rupa-rupanya da benda nak jadi...(T__T) 
pagi tadi dah la bangun pun lambat pas 2 g klas duk blakang plak 2... TERBIK AR!!!! tapi hari nie dpt mkn2 dlm klas PROF. bg biskut raya huhu ^^, mmg lg suka la kita org sbb xmkn maklumlah x smpat la katakan...(alasan je 2 walhal smpat je hahahaha) pas 2 habis kelas aq g library uat keje sikit & lg 1 hal aq nak beli buku plak habis.... haishhhhhhhhh.... NASIB2...(T____T) sabo jela... 2 xpe lg....
masa nak lik...masa tggu bus....dah la lama... pas 2 bas pun sampai n PENUH MCM SARDIN OKEY!!!! aq dah kata kat kwn aq xmau nik tggu bas lg 1 x sggup aq nak nik bus dah mcm SARDIN nie... kwn2 aq pon okey jela.... pas 2.... leh plak PAKCIK bas 2 kata leh lg nik nie???? hah???? OKEY FINE!!!! kita org pun nik la ikut pintu belakang... n guest wat??? yg TERBIK NYA BERDIRI KAT PINTU OKEY3!!! MMG AQ SUKA BERDIRI SAMBIL TERSEPIT KAT PINTU NIE PUN!!!! 2 kira k la gak kan...aq terima lg keadaan 2... tp bila dr 1 destinasi ke 1 destinasi leh plak PAKCIK 2 mik lg penumpang...HAISHHHHHHHHH....ak kata PAKCIK 2 RABUN xpun sbb dia xpakai CERMIN MATA pun... tp knapa mik lg penumpang walaupun dah mcm SARDIN kat dlm bus nie.... & leh jadi lempeng gak la!!!!???????????? 
sampai 1 tahap 2 kaki aq rasa mcm nak KREM...OMG... sok dah la aq da klas lg pas 2 nak nik tgga uma aq lg...hurmmmmmmmmm.... sabar jela....(T__T)
tp pe2 pun TERIMA KASIH PAKCIK SBB SAYA SAMPAI KE DESTINASI YG SAYA TUJU WALAUPUN SAKITNYA XTERKATA (T_____T) 

2 comments:

  1. relax la babe..hehe.. wish u best of luck for tomorrow, and the day onwards k, chill :)) muahhh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...