nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Thursday, 27 September 2012

SIMFONI KASIH AIDILFITRI : NOSTALGIA KAMPUNGKU...

salam...carta hatiku...hehehe dah lama tak together kan????hehehehe buzy ckt la sekarang nie... mcm-mcm aktiviti yang aku ikuti... salah satunya adalah program SIMFONI KASIH AIDILFITRI ... program nie anjuran MPP UNISEL SHAH ALAM... aku dan liza menjadi seketariat untuk MPP... seperti biasa mesti la pergi METTING kan??? hehehe 

masa METTING barulah kita tau kan kita dapat exco pe kan???hahahhaa dan aku telah mendapat exco PENDAFTARAN nie adalah kali kedua bagi aku okey...huhu liza pulak dapat exco persembahan... so jom kita tgk gambor kat bawah nie ha...hehehehe


pengarah program HAIKAL...



with alumni...


EXCO PENDAFTARAN (dari kiri fida, goblan, aq dan liza exco persembahan)


my housemate... thanx 4 daa support..^^,
gurls only!


thanx MPP kerana bagi kesempatan kpd kami utk menjadi seketariat program nie...^^,


MC formal kita...hehehehe sedondon kan???ehem3

candid moments...<3


my <3 frenz mila...

candid moments like3...<3
gurls only!

akak PROTOKOL kiteeee...hehe

peserta fesyen show...



dikesempatan ini jugak saya FAIRUZ ZAFIRAH ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa atau terasa hati dengan segala perbuatan mahupun perkataan dari saya. maafkan saya yea...^^, dan TERIMA KASIH juga kepada MPP kerana memberi peluang kepada saya menyertai PROGRAM SIMFONI KASIH AIDILFITRI : NOSTALGIA KAMPUNGKU...




Friday, 7 September 2012

mengenalinya...

mengenali seseorang itu tidak perlu melalui paras rupanya,
mengenali seseorang itu tidak perlu melalui fizikalnya,
mengenali seseorang itu tidak perlu berprasangka terhadapnya,
mengenali seseorang itu perlulah seikhlas hati,
mengenali seseorang itu juga dengan perwatakannya,
mengenali seseorang itu melalui keluarganya,
mengenali seseorang itu dengan hati terbuka,
mengenali seseorang itu bukan hanya untuk seketika tapi untuk selama-lamanya....

jangan pisahkan dia....

jangan pisahkan dia dengan keluarganya,
jangan pisahkan dia dengan rakannya,
jangan pisahkan dia dengan kerjanya,
jangan pisahkan dia dengan cintanya,
jangan pisahkan dia dari segala yang disayanginya,
kerna dia hanya insan biasa yang memerlukan sokongan semua,
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH....

Thursday, 6 September 2012

sekiranya....

jika dengan melepaskannya boleh membuatkan kamu bahagia dia rela,
jika dengan cara berdiam diri membuatkan hubungan mereka tidak berantakan dia rela,
jika dengan tersenyum walaupun hati terluka dia rela,
jika dengan menjauhkan diri untuk selamanya dia rela,
jika dengan berdiam diri membuatkan org disayangi gembira dia rela,
namun begitu...
dia diam tidak bererti dia tidak mengetahui perkara sebenar,
dia diam tidak bererti dia lemah,
dia ketawa tidak bererti dia gembira,
dia tidak membalas tapi ALLAH yang akan memberi balasan setimpalnya,
bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian...
andai itu takdir dia,
dia REDHA....


berakhirnya RAMADHAN...(T__T)

SALAM... hola my heart chart... rindu la... hurm dah lama kita tak TOGETHER3 kan??? hahaha ngada sgt aihhhh....huhu hurmmm... Pejam CELIK dah habis BULAN yg paling BERMAKNA buat kita semua kan??? rasa macam kejap je BULAN RAMADHAN kali nie....

MOOD nak RAYA pun mcm xde je.... aku pun tak tahu knpa??? hurmmmm mgkin dah besar kot...!!! (mmg besar pun kan...hahahhaa) raya tahun ini kurang MERIAH sbb nenek aku kurang sihat jadi masa RAYA tahun nie ramai la TETAMU yg dtg MENZIARAHI nenekku,,, mmg tak menang tangan la kan kalau datang lebih dari 3 kereta...(T___T) aku & sepupuku la yg menyediakan makanan utk tetamu... tu la tak sempat nak tangkap GAMBAR BERAMAI3 seperti dulu.... sedihhhhhhhhhhhh..... tapi da la tangkap gambar sikit2 sebab pergi beraya la kan....huhu
 jadi kat bawah nie jela gambar yang sempat di ambil...huhu




nak balik pun sempat lg budak nie pose kan...hahahhaa


pak cik & anak buahnya... teke la ne 1 pak cik aku...hahaha

makan lagi...mmg CHUBBY la aku kan lepas raya nie....hahahaha

nie kat MELAKA... with mak saudara yang tersayangggg....hehehe


okey la nanti kita taip lagi yea...daaa WASSALAM
P/s : amik gambar yea awak...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...