nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Sunday, 27 May 2012

FMTS MEI


Salam... my heart chart... rindu la...hehehe ^^,
Lama tak check in kan???huhu i buzy sikit la u kebelakangan nie... hahaha al maklum lah nak akhir-akhir sem nie banyak keje yg nak di lakukan tapi dlm sibuk-sibuk tu sempat jugak la mengisi borang FMTS kan....hehehe

Sebenarnya ingatkan tak dpt jadi FASI nie tapi akhirnya dapat... ALHAMDULILLAH... Impianku TERCAPAI jua akhirnya...^^, bukan aku sorg je tapi kawan aku pun da gak iaitu liza... kita org isi borang sama-sama tu...huhu dan tak lupa juga kepada syahida a.k.a TATA...huhu

1st MESYUARAT utk FMTS 9.00pm... perghhh mlm tu risau sih... yela uma sewa aku & liza jauhla plak... kami takut tak de bas la pulak kalau balik lambat kan??? tapi nasib bik habis awal jugak mesyuarat tu...huhu^^, terima kasih yea  Imran ^^, sebab habis awal...huhu

Masa MESYUARAT tu kami semua di berikan jawatan-jawatan bagi menjayakan minggu FMTS nanti...
masa disebutkan nama tu pe lagi banyak persoalan yg berada di minda... hehe... mana taknya mesti la tertanya-tanya kan kita dapat kat exco pe... bila Imran sebut nama aku pe lagi terkejut sebab ketua aku lelaki... dan aku dapat jaga bahagian KEDIAMAN... kawan aku pulak Liza dapat bahagian MAKANAN & Tata pulak DISIPLIN...

Untungnya dapat EXCO KEDIAMAN nie sebab kami di gabungkan menjadi 4 SERANGKAI... ini adalah merangkumi EXCO KEDIAMAN, EXCO DISIPLIN, EXCO PENGANGKUTAN & EXCO KEDIAMAN... hah lagi 1 adalah kami semua kena tido dekat MAIS... huhu rindu sih teringat masa SEM 1 dulu...huhu kami menginap di BLOK K bagi fasi perempuan dan blok H kot bg fasi lelaki...huhu

Macam-macam yang jadi masa FMTS nie tapi PENGALAMAN tu takkan di lupakan... mane tak nya sampaikan dapat gelaran mcm2 tu...huhu anyway happy to get along with u ollss...huhu bak kata Shaq " kita semua dah mcm 1 family " wink,wink...^^,

" MENGEMBIRAKAN " bila sesuatu yang kita sangka kita tak pernah pun bayangkan tetapi kita dapat lakukannya dengan sebaik mungkin... TERIMA KASIH kepada semua FASILITATOR MTS bagi sesi MEI 2012... & MAAF jika saya da terkasar bahasa dari segi LISAN mahupun PERBUATAN yea...^^, INSYAALLAH jika da rezeki lagi kita semua bergabung kembali yea...^^,



EXCO KEROHANIAN NON-MUSLIM

Ah heng haaaa... mcm tu la aku selalu panggil dia... hehehe mula-mula aku ingat kan dia nie PENDIAM tapi rupa-rupanya DIAM-DIAM UBI BERISI  meh.....huhu^^,


 
EXCO KEROHANIAN
exco kerohanian nie nampak je mcm nie tapi bila bab BERSENAM bagi la kat dorg mmg TERBAIK punya...huhu (jgn marah yea...^^,)



EXCO KEBAJIKAN
Sai & kak syahirah nie kebajikan mmg dorang terbaik... huhu bukan tu sahaja malah sampai kita org bergabung membantu mereka masa da pelajar kaki krem...huhu sweet moments of that...^^,


EXCO KEDIAMAN

Hambali @ P.ramlee itulah gelaran utk Ketua aku...hehehe okey la masa uat keje bersama walaupun 1st time kita org bekerjasama...huhu aku ingat lagi masa Haikal kata "korang nie DISIPLIN ke???" kita org pe lagi PELIK LA...huhu  yela Haikal kata muka KETAT je...hahhahha
EXCO AKTIVITI
huda, haikal dan adnan... kalau tak senyum atau ketawa masa bersama dgn dorg nie memang tak sah...huhu sesuai sungguh dgn jawatan EXCO yang mereka dapat...^^,


EXCO DISIPLIN

tata dan nad nie muka je brutal tapi HATI BAIK PUNYA... tu yang ramai siswa dan siswi suka kat dorg nie...hehehe


EXCO MAKANAN


liza dan fara sentiasa di cari-cari oleh fasi-fasi kerana LAPO katanya...hehehehe tick nama plez bak kata dorg huhu



EXCO TUGAS-TUGAS KHAS

jue, anas dan aqila yang sentiasa akan bersama-sama dengan KAMERA di tangan...huhu anas tu dari dulu sampai skung heppy go lucky je...^^,

EXCO PROTOKOL


shaq, hafizzy dan yasmin yang mementingkan PROTOKOL...huhu  nampak je macam dorang nie PENDIAM tapi bila dah berborak hah amik kau...hehehe

SETIAUSAHA / BENDAHARI


cik s/u kita yang nampak PENDIAM tapi sangat komited dengan kerjanya... dia pun bergurau mmg paandai...^^,


EXCO TEKNIKAL


korang susah nak nampak dia... aip2 tapi bukan dia tak buat kerja yea... kerja dia di Bilik teknikal tu yang korang tak nampak dia selalu,...^^,

Okey la sampai di sini sahaja cite saya hehehe jumpa lagi daa WASSALAM...^^,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...