GRADUAN ASPIRE

Assalammualaikum...^^,

       hai...dah lama kan tak sharing is caring...huhu anyway hari nie baru berkesempatan untuk share pasal GRADUAN ASPIRE... nie merupakan 1st time aku join dan jadi "AMBASSADOR" hurmmmm apa tu "AMBASSADOR" ek???  huhu "AMBASSADOR" tu mcm fasilitator la... aku ditugaskan untuk menjaga pendaftaran masa hari pertama dan hari kedua aku jaga kat bahagian "booth" seronok gak... mula-mula tu nervessss tau... yela kena SPEAKING bagai kan.... lepas tu okeyyy je.... so just be urself & be confident in what ever u do ok....^^,

       okey la GRADUAN ASPIRE nie 1 event yang membolehkan kita mencari peluang pekerjaan yang ada... terutama kepada "Fresh Graduate" banyak booth dan acara yang diadakan... dan salah satunya dapat menang "powerbank" huhu congrate huda kwn aku yg menang hadiah tu....huhu

nie masa otw  g KLCC lepas SUBUH dah gerak uollsss...huhu



sahabat dikala suka duka.... bak lirik "sahabat"

fress conference??? OMG...OMG.... huhu


1st day....

tq TM....^^,



2nd day...^^, nie la sahabat yg membawa aku ke program nie....huhu tq guys...^^,

sebelum balik take a pic...huhu

p/s: berkawan,bersahabat,berteman, & lain-lain banyak perbezaannya...^^, sahabat until jannah... in sha Allah...ameen

Comments

Popular posts from this blog

12/11/2013 PUNYA CERITA....

finally 100!

HANYA SEKETIKA