port dickson again!

Assalammualaikum...

hai heart chart... sihat ke??? hope so sihat la kan.... huhu okey la bila ada je musim cuti PERAYAAN nie so ada la cuti untuk aku merehatkan badan dan minda ku ini... ewaahhhh ayat aku tak menahankan??? hahaha so cuti aku seminggu je sebab cuti mid term... tu pun nasib baik pihak U aku baik hati bg cuti SEMINGGU dan midterm kita org awal sikit la... jadi lepas nie NO MORE MIDTERM! hahaha padan muka aku kan??? huhu


so bila dah diberi cuti nie... mood: HAPPY laaaaaa apa lagi kan... mana tak nya kan... dah penat selama 4 MINGGU berhempas pulas dgn KELAS yg agak PACK tak terkata... tak pernah aku rasa mcm nie wei.... sem 1 pun byk SUBJEK jugak tapi ntah la... nie la CABARAN yg perlu aku sahut bukan??? huhu semakin nak AKHIR-AKHIR sem nie semakin aku AKTIF dgn pelbagai aktiviti... aku pun tak tahu kenapa aku jadi mcm tu.... tapi jgn risau... IN SHA ALLAH... aku tau mana yg patut didahulukan dan dikemudiannkan....huhu


okeyyy la terlampau banyak pulak aku berceloteh dekat atas nie kan... sorry la yea... al- maklumlah dah lama tak meluahkan perasaan nie la jadinya... hehehe...okey la... selalunya kalau START CUTI orang yg akan balik AWAL mesti la aku... TETAPI... untuk TAHUN nie.... jgn HARAPLAH aku nak balik AWAL yea... mana tak nya... kelas aku pun last hari JUMAAT pukul 9.00PM... what??? yeaaa 9.00pm...(T___T) nak tak nak aku kena la balik keesokkan harinya... so esoknya aku bangun awal jugak walaupun mlm tu aku tidur pukul 3.00 am! hahaaha PENANGAN ON9 la pe lg kan??? huhu so packing brg sikit then dlm pukul 8.00am dah gerak... tak jammed pulak... sampai dekat rumah sepupu aku pukul 9.30am... sampai2 je terus pergi PWTC okey!... jalan-jalan jap beli hadiah untuk birthday tunang abgngah kita org then lepas tu... gerak balik untuk pergi PD.... yehaaaaaaa....


dlm perjalanan tu mula la kan teringat KENANGAN-KENANGAN lalu...hehehe bukan apa selalu jugak la pergi PD nie tapi selalu duduk kat tempat yg sama tapi kali nie lain sikit... tu yg EXCITED semacam nie.... hehehe sampai-sampai je kat PD tu... kami mencari jalan ke PNB ILHAM RESORT... perghhh dalam gilee kawasan dia... tapi bila dah sampai pergghhhhhh sekali lagi terpegun... CANTIKKKK tempat dia... tak caya tengok nie....
















cantik kan??? huhu so kalau nak BERCUTI boleh la ke sini...huhu okey laaa sampai sini jela yea.. aku dah ngantok mau tidur nie... hehehe... daaa WASSALAM....

P/S : SEBELUM TIDUR.. BACA DOA UNTUK IBU BAPA KITA, SELAWAT KE ATAS NABI, BACA 3 QUL, AYAT KERUSI, MENGUCAP DUA KALIMAH SHAHADAH & MEMAAFKAN SEMUA ORANG... ^^,












Comments

Popular posts from this blog

12/11/2013 PUNYA CERITA....

finally 100!

HANYA SEKETIKA