PERMULAAN 2013

Asssalammualaikum....

hola...hola...hola (bak kata baby...hehehe ) hye heart chart...^^, sihat ke??? sorry kebelakangan nie agak buzy sampaikan tak sempat balas SMS & CALL ok! hehehehe SORRY sangat2 yea...^^,

okey la dah TAHUN BARU nie mesti la ramai yang pasang AZAM BARU kan??? kalau aku pulak.... hurmmmmm BIARLAH RAHSIA.... hahahhahaa okey la kalau orang lain EXCITED nak sambut tahun baru tapi bagi aku TAHUN BARU nie amat bermakna bila dapat SAMBUT bersama FAMILY FASILITATOR... yea, yea, yea.... sambut TAHUN BARU dengan dorang dan yang lagi tak boleh lupa kita orang SAMBUT dengan PIPE BALANCING... (betul ke tak la aku eja tu kan... so A.A.K....heheheheh ) 

agak mencabar jugak bila kita orang kena main permainan tu... yela korang bayangkan seramai 37 ORANG yang menyentuh PIPE tu... perghhhh yang lagi tak boleh lupa bila.... aku dah la duduk hujung sekali lepas tu... CIK PAS (LIPAS...HEHEHHEH) datang.... huaaaaaaaaaaaa rasa nak lari dah masa tu... TAPI... bila aku teringatkan yang BEKERJA 1 KUMPULAN kita kena BEKERJASAMA... jadi aku MERELAKAN CIK PAS tu berjalan-jalan di kaki aku.... hahahaha TERBAIK!.... bagi aku PERMULAAN tahun baru 2013 ini MEMORI YANG TERINDAH buat permualaan tahun baru nie... walaupun aku tahu adik-adik aku ada yang JOIN FMTS nie untuk kali TERAKHIR.... takpe...

TUAI PADI ANTARA MASAK
ESOK JANGAN LAYU-LAYUAN
INTAI KAMI ANTARA NAMPAK
ESOK JANGAN RINDU-RINDUAN....

ewahhhhhh dah BERPANTUN pulak aku nie,..... hehehehe ( thanx kak jee & shark ingatkan pantun nie.... huhuuhu ) SERIUSLY kita orang akan RINDU SANGAT-SANGAT dekat KORANG... hope so dapat jumpa lagi nanti kita buat REUNION TOGETHER3 yea.... IN SHA ALLAH....^^,

next is FASILITATOR MINGGU TEKAD SISWA... ( FMTS ) ALHAMDULILLAH... di beri kesempatan lagi untuk JOIN FMTS nie... sebenarnya HATI nie berbelah bagi... SEPARUH nak dan SEPARUH lagi TAK TAHU..... tapi dengan kuasa ALLAH... aku join jugak...huhu mula-mula DAPAT tahu ada CAMPING....huaaaaaa yang tu aku rasa macam nak TARIK DIRI... yela aku sebenarnya tak berapa suka CAMPING... hehehe TAPI demi FMTS aku REDAH jugak.... CAMPING FMTS kali nie kita orang bergabung dengan BESTARI JAYA... is was fun... dan yang penting dapat baju KOPERAT OK!..... hehehe 

nie la FAMILY FMTS shah alam... love u all...^^,

KEM dekat ULU YAM 4 HARI 3 MALAM.... mula-mula tu aku fikir mesti kita orang tak akan RAPAT macam FAMILY sebab pergi kem nie bergabung dengan BJ... tapi dengan kuasa ALLAH... kami menjadi seperti FAMILY jugak...ALHAMDULILLAH... ukhwah antara kami akan BERKEKALAN hingga ke anak cucu bak kata FAIZ.... hehehe in sha Allah....^^, okeyla bila dah pergi kem lepas balik kem rehat dalam 1 hari je lepas tu sambung balik INDUKSI dekat kampus kita orang... tu yang SAMBUT TAHUN BARU dengan PIPE tu... hehehehe tapi takpe apa yang PENTING... KERJASAMA... huhu

dan dengan itu aku ingin memperkenalkan BARISAN FMTS sesi JANUARI 2013...

KOORDINATOR kita FAIZ namanya...(sorry gambar lama...huhu) dia nie nampak je mcm PENDIAM tapi  bila dah kenal dia baru kita tahu dia perangai macam mana...so dont judge a book by it cover...^^,

nie la ketua kami...dia nie dulu susah nak ingat nama aku tapi setiap kali jumpa aku mesti kata "tak ingat la tu" lepas tu terus dia ingat nama aku....hehehe sorry boss selalu ugut mcm tu...hehehe

saiiiiiiiiiiiii......... aku akan rindu nak panggil mcm tu....hehehe walaupun kita tak dapat bekerjasama dlm 1 exco tp THANX sgt2 sebab ko selalu tlg aku masa intake kali nie... hew hew hew^^,

permaisuri PROTOKOL....hehehe cik dayah kita nie pun pendiam orangnya tapi dia sgt  komited dlm keje dia... byk yang aku belajar dari dia... walaupun dia lebih muda dari aku tapi dia tetap bg tahu apa yang dia tahu dalam bidang
protokol.... kan2 nokkkkk hehehehe 
nie lagi sorang nampak je pendiam tapi diam-diam ubi berisi.... hehehe  dia pun byk tlg aku... yang paling best aku suka mengusik dia... hehehe thanx dik selalu tlg akak mu nie....^^,



nie 1st ketua aku yg gurl... sebelum nie semuanya boy...hehhee dia nie seorang yang pandai bercakap... aku teringin nak jadi macam dia...huhu dia pun banyak mengajar aku dlm bidang protokol... hope nanti tolong lagi exco protokol yea shark...^^,

zizan.... yeke??? hahaha semua orang duk kata dia ada rupa zizan...huhu  dia nie 1st time jumpa  takut aku nak tegur yela rupa dia ketat semacam...hehehe tapi masa kat kem aku 1 group dgn dia dan masa dapat exco pun same dan aku tahu perangai dia yang sebenar..huhu nice to meet u zizan.... :P




abg haikal! dia suka orang panggil dia abg... huhu walhal dia muda lagi sebenarnya... dia nie pun banyak tlg aku...  dan part paling best kalau dia uat gila2 dia tu la.... takpe haikal in sha Allah kalau ada rezeki kita jumpa di FMTS lagi k...^^, xmo sedih3... :P

puteri... masa 1st time kenal dia tak berapa rapat sebab masa tu dia rapat dengan orang lain....hehee tapi bila intake yang baru2 nie kita orang pergi kem dan duk dalam bilik yang sama baru tahu perangai dia comel sebenarnya...huhu akak tak kan lupa apa yang berlaku tu semua....hehehhe

eyta... sebenarnya aku selalu lupa nama dia nie...huhu sorry eyta... tapi dia nie pun bole tahan jugak orangnya... suka buat lawak dan tolong orang... teruskan macam tu yea cik ta.....hehhehe


farah... takut tengok muka ketat dia tapi bila dia senyum manis orangnya...terima kasih farah tolong akak bila akak perlukan pertolongan... so jangan serik kalau jumpa akak yea....hehehhe

dia nie pun lagi sorang muka ketat tapi bila senyum manis...  dan yang paling penting suara dia sangat kuat....huhu anyway welcome tu family FMTS...^^,

cik eija.... dia nie nampak je brutal tapi sensitif orangnya...hehhee jgn marah ek.... :P dia kata dia happy dalam 4 serangkai....huaaaa jeles aku tau.... tapi tak pela mungkin ada hikmah kenapa aku takde kat 4 serangkai dah....huhu

dia nie nampak je macam serius tapi kalau part menari dan senaman bagi la kat dia mmg  terbaik! :P
kak najwa... kali nie lagi rapat aku rasa sebab banyak benda yang dia share kan dekat  aku dan  segala info dia bagi tahu aku... thanx akak sebab share mcm2 dgn kita... sharing is caring kan??? hehehehe
dia nie aku tengok pendiam je tapi sebenarnya dia okey je... komited dlm keje dia... anyway welcome to our club...hehhehe




okey dia nie pulak banyak perubahan yang aku nampak dekat dia... dan aku suka dia edit semua gambar2 kita orang dan membuat perubahan dalam TTK nie,... thanx imran...^^,


hahahahahaha.... jahat kan aku gelak dulu baru nak cerita...,hehehe sorry puspha... huhu dia nie memang kelakar... aku pun tak tahu nak cerita macam mana tapi kalau korang kenal dia korang tahu perangai dia macam mana...hehhehe


adriana... suka pakai kasut tinggi.. aku pelik jugak mula2 tapi bila tanya dia baru aku tahu kenapa... so kalau tak tau bertanya jangan main serkap jarang okey...hehhee 

mek kelate kita sorang nie tak boleh makan ayam... cian dia... :( dia pun sangat komited dalam keje dia... kalau dah buat keje tak ingat nak tido ok! huhu


bobbbbbb... dia nie comel tu sebab adik2 kali nie pun suka dekat dia....huhu dapt sugar gram pun byk tu.... dia suka tolong orang... best dapat bekerjasama dengan dia...huhu

kembarku nie kalau dah bagi dia bercakap tak mau berhenti...huhu tapi best dapat kenal dengan dia sebab dia pun suka bagi orang ketawa....^^,


dia nie nampak je diam tapi kalau dia bukak mulut tu... omak aiiii tak bole berhenti...hehehe jgn marah yea....^^,  dia nie pun banyak tolong aku thanx yea ifdal..^^, "jgn slahkan saya" :P

rossss..... nie lagi sorang yang aku rasa dia punya personaliti lebih kurang sama dengan aku... dulu kita orang tak rapat sangat tapi masa dekat kem tu kita orang mula rapat... hope ukhwah nie sampai bila2 amin....^^,


adnan.. ceria orangnya... kita orang akan selalu pergi dan balik bersama...  aip2 bukan berdua tapi bertiga okey! huhu kalau dia takde mesti kurang meriah kan kawan2???

alin... dia nie katanya anak sulong tapi.... aku rasa perangai dia tak macam anak sulong pun....hehehe sorry dik oi... :P dia manja orangnya tapi buat kerja okey selalu tolong kakak dan abang dorang kat FMTS....^^,


qilla... dia nie selalu share apa yang ada dengan dia terutama makanan..... hehehe  dia pun kalau buat kerja komited dan selalu tanya nak tolong pe2 ke??? hope to see u again qilla...^^,

raja... pertama kali aku dengar suara dia aku dah suka.... hehehe dan  dia la yang tolong aku jadi MC untuk majlis ikrar... terima kasih raja.... tak mau sedih3 k...^^,

baby.... sangat perihatin dengan kita orang sampaikan bagi kita orang vitamin... kalau dia tak jadi kebajikan untuk kali  nie maka tak dapat la makan vitamin free jawabnya....hehehehe just joke baby...^^.

kak jue... hehehe aku suka panggil dia macam tu dan dia pun duk layannnnn jugak pe yang aku cakap... dia nie  pun nampak je pendiam tapi last2 tahu dah perangai dia macam mana...hehehe

hikmi nie pun dah banyak bercakap sekarang... macam tu la kita nak....hehehe  kalau ada apa2 bole panggil saya.... dia selalu cakap macam tu.... pe2 pun see u 4 next MTS ok! hehehe


zul... kuat makan orangnya.... hehe jgn marah yea....^^, dia suka share  ilmu dia dengan kita orang... dulu takot jugak nak tegur dia tapi bila dah kenal okey je dia nie....hehehe

aku kalau nak panggil dia nie kadang2 tersasul jugak..... sorry alia...hehehe aku  suka tengok cara dia  bercakap...  best dapat kawan dengan dia.....

sara... dia selalu tanya kakak nak tolong pe2 ke??? dia nie pun kelakar orangya... tak percaya berkawan la dengan dia dulu....huhuhu



fathin nie pun kalau dah buat kerja dia akan buat sampai habis kadang2 kita orang marah  dia sebab asik buat kerja je....huhu thanx fathin sediakan makanan untuk kita orang....^^,

kak jee... aku suka tengok cara dia berpakaian... sesuai dengan dia... kak jee nie pun  caring orangnya... kalau sape yang tak makan mula lah dia membuka khutbahnya...hehhehe gurau je kak jee jgn marah yea....^^, anyway best dapat kenal kak je... nanti join lagi yea....^^,
krikkkk chaaa...huhu anas nie selalu happy je orangnya... tapi apa yang aku tahu orang yang selalu senyum dan membuat orang happy nie dia sangat kuat orangya sebab dia tak nak tengok air muka orang lain berkeruh je.... thanx anas sebab selalu ceria kan hari2 kita orang...^^,


 semua nie la yang telah menjayakan FMTS januari 2013... terima kasih dan minta maaf kalau ada salah dan silap semalam postmortem lupa nak ucap maaf sebab lupa la.... dah set kat minda yang tak mau BANJIR...hehehehee cukup la intake september hari tu... hehehe...terima kasih jugak dekat shark, dayah dan zaki yang banyak membantu aku dalam exco protokol terutamanya... jasamu di kenang dik oiiii.... heheheh jemah betul nie....ngeh3....dan tak lupa jugak to afif yang banyak bantu kami exco protokol... thanx afif...^^, dan saya FAIRUZ ZAFIRAH ingin meminta maaf sekiranya sepanjang kita berkenalan saya ada menyakiti atau membuat korang terasa dengan apa yang saya buat atau perkatakan... hope to see u guys again in next intake... okeyla dah panjang sangat aku berceloteh kali nie... semoga kita berjumpa lagi SAHABAT-SAHABATKU... daaa WASSSALAM....^^,











Comments

Popular posts from this blog

12/11/2013 PUNYA CERITA....

finally 100!

HANYA SEKETIKA