wedding time...



Assalammualaikum...

hola... bila hujung tahun je atau musim CUTI SEKOLAH mesti banyak KAD JEMPUTAN yang akan melayang kan??? hehehe dalam aku tengah FINAL EXAM nie sempat lagi la kan duk g kenduri kahwin nie... orang dah jemput kita HARUS pergi kalau tak BERDOSA... huhu 

so aku dan kawan-kawan pun menghadiri laa semua jemputan tersebut (semua la sgt kan walhal 2 kenduri je pun...hehehehe ) banyak jugak gambar yang aku ambil... dan bila mood RAJIN aku dtg pe lg EDIT la... huhu tapi aku tak sehebat orang yang betul-betul MAHIR dalam bidang nie... (T___T) hope so 1 hari nanti aku pun boleh berjaya macam PHOTOGRAPY yang lain...hehehe IN SHA ALLAH kan??? huhu 

 okey la 1st wedding yang kita orang pergi adalah kat KL... kawan abg kita orang yg kahwin pada 15/12/2012... nikahnya aku tak ingat pulak bila tapi yang kita org pergi nie pihak lelaki punya majlis la... huhu lepas tu keesokan harinya pula dekat SHAH ALAM je... huhu yang nie kawan kita orang punya sedara kahwin....huhu dan kalu tak silap aku BLOGGER MARIA ELENA pun dah kawin... congrate sis...^^, so kepada yang baru melangsungkan perkahwinan saya ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU & SEMOGA KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT...AMIN...^^,

linda, liza, aina, fara & kak fatin...

ombak sikit...hehehe

linda...

purple..

part nie mmg tak boleh lupa...hahahhaa


izyan & suhail...


random...^^,





scha kozue...

dah habis EXAM nak uat pe yea???? huhu

only me...hehehe





okey la kalau korang nak tengok PICTURE selebihnya maria elena korang boleh tengok dekat link nie...http://www.facebook.com/MariaElenaZarul... daa WASSALAM...

Comments

Popular posts from this blog

12/11/2013 PUNYA CERITA....

finally 100!

HANYA SEKETIKA