nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Friday, 21 December 2012

sharing is caring


Assalammualaikum...

hai... heart chart... macam mana dengan hari nie okey ke??? hope hari nie lebih baik dari semalam k...^^, apa kata kalau nak lebih berkat dengan apa yang kita lakukan dengan amalan kat bawah nie...



selain dari tu jugak kita nak keluar rumah bacalah doa keluar rumah,3 "qul" & ayat kursi In Sha Allah apa yang korang lakukan akan diberkati 1 hari tu dan semuanya berjalan dgn lancar... kalau hati kita gelisah atau pe2 jela kita selawat ke atas NABI S.A.W... dan tak lupa jugak SOLAT la kerana ALLAH sentiasa ada bersama kita... jangan ingat bila kita susah tapi ingatlah juga bila kita dalam keadaan selesa... kerana TUHAN yang menentukan kehidupan kita... kita sebagai hamba perlu berusaha dan bertawakal dan biarlah TUHAN yang menentukan segalanya... begitu juga dengan jodoh... setiap ADAM telah diciptakan seorang HAWA untuknya... jadi jangan risau jika kita tidak dimiliki lagi... jangan CEMBURU dengan apa yang ada disekeliling kita... TUHAN tahu apa yang terbaik untuk hambanya... dan aku pernah terbaca jika kita betul sayangkan seseorang itu maka BERDOA la... TUHAN itu maha ADIL, MENDENGAR & DIA la segala-galanya... dan yang paling PENTING jadilah diri sendiri tak perlu tiru gaya orang lain... kita ada KELEBIHAN & KELEMAHAN masing-masing jadi jangan takut dengan setiap apa yang orang kata... mulut orang kita tak boleh tutup lainlah kalau mulut TEMPAYAN...huhu okey la... daaa WASSALAM...

berdoalah...^^,


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...