random...(>__<)

Assalammualaikum...^^,

selamat pagi semua...(dah macam nak bagi ucapan pe dah nie...huhu) hari niekan macam-macam hal betul jadi kat aku... yela mana taknya kan, aku & kawan-kawan keluar AWAL kot sebab nak mengelak dari JEM la bagai sesak dalam bas lagi tapi tak menjadi OKEY! hurmmm... aku sampai kat U aku dalam pukul 8.30 AM lepas tu aku pergi jumpa kaunselor jap... aip, aip aku okey je tak da masalah okey! huhu aku pergi jumpa PN NURUL sebab nak bayar duit baju koprat kelab... dannnnn nasib baiklah aku pergi jumpa dia kalau tak aku tak tau pun yang hari nie sesiapa yang ambil EXAM dekat PCH(mainhall) kene bertukar tempat... perghhh nasib baik aku datang awal hari nie kan... lepas tu pe lagi LARI la nak tahu kat mana tempat exam...hahahha rupanya dekat LT2 aduhhhh teringat kes masa 1st PAPER.... cuak nie....ermmm

nak dijadikan cerita pulakkan sampai-sampai je dekat LT2 tiba-tiba...jeng, jeng, jeng... kene BERATUR untuk masuk kat situ.... =,= ??? pelik sebelum nie tak ada pun??? tak pela lain orang lain caranya kan??? layannnn jela... lepas tu masuk-masuk je dia yang aturkan tempat duduk kita orang.... lagi sekali aku =,=???? kenapa macam nie??? tapi part yang paling aku suka ialah... START awal! hahahhaa tapi habis pun awal jugak... adoiii ingatkan dia nak bagi masa lebih ke tapi tak pun... hurm tak pela... paper booklet aku hari nie KALER BIRU! like, like, like...hehhee hari tu 1st paper kaler YELLOW...huhu lepas nie kaler pe ek???huhu

okeylah dah nak dekat akhir-akhir tahun nie mesti la yang paling FAMOUS ialah majlis perkahwinan...kan2??? baru-baru nie EN AZRUL dari HEP kat U aku telah melangsungkan PERKAHWINANNYA... congrate untuk beliau dan pasangan...semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...amin... tak lupa jugak kepada sepupu aku yang baru jugak melangsungkan perkahwinannya hari tu.. aku tak boleh balik sebab ada KELAS GANTI okey! sabo jela...huhu okeylah dah panjang sangat aku berceloteh nie...anyway THANX sangat to my luvely KAUNSELOR sebab bagi tau info berguna dekat saya sebelum exam...huhu x0x0 daa WASSALAM...

sai, PN NURUL & shaq...^^,



sepupu aku zana dah kawin dia...huhu



dia dan abangnya bersanding sekali okey...huhu



kredit to MFS for da nice picture...^^,



Comments

Popular posts from this blog

12/11/2013 PUNYA CERITA....

finally 100!

HANYA SEKETIKA