nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Friday, 7 December 2012

Misi Solidariti Gaza 2012



Assalammualaikum...

hai...hari nie aku bangun awal gak! (motif kan nak mention AWAL kat situ????hahahaha bak kata pakcik bas ada aku kisah....hehehehe ) bangun je terus siap-siap SEBAB nak BALIK RUMAH.... hoyeeeeee huhuhu dah lama tak balik rumah tapi sebelum balik sempat jugak menjengah kat MUKA BUKU...hehehe bila dah menjengah tu macam-macam cerita la kita akan nampak yea dok??? huhu salah satunya macam TAJUK ENTRY aku nie la...

Kalau aku nie diberi peluang macam mereka memang aku nak pergi ke sana jugak tapi tak ada rezeki lagi jadi hanya mampu menghulurkan bantuan dari segi DOA & SUMBANGAN je... okey la untuk yang tak tahu lagi... kebanyakkan artis kita telah pergi ke GAZA... ALHAMDULILLAH mereka selamat tiba di sana... kita doakan mereka selamat pergi dan kembali ke MALAYSIA semula... In shaa ALLAH...

antara artis lelaki yang telah tiba di GAZA...

nie pulak antara artis wanita yang baru sampai di GAZA...


kat bawah nie pulak antara gambar-gambar yang aku dapat dari FB AFDLIN SHAUKI & HELIZA HELMI...

Koleksi bom bom israel





mereka semua menyokongnya...


okeylah gambar-gambar nie aku dapat dari FB dorg korang pun leh tengok lebih detail kat link nie....https://www.facebook.com/afdlinshauki & http://www.facebook.com/helizahelmi
doakan keselamatan mereka semua di GAZA...okey! daaa WASSALAM...^^,


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...