kejutan & naluriku...

Assalammualaikum...

hola.. yuhuuu sihat ke??? hehe Alhamdulillah aku berkesempatan lagi untuk menjengah heart chart aku nie... huhu dalam minggu nie aku sibuk sikit al maklumlah EXAM la katakan... so nak kene study kalau tak kene marah nanti... hehehe so last PAPERRRRR aku 19/12/2012..dan tarikh itu jugaklah aku tak kan lupakan sebab ULANG TAHUN PERKAHWINAN mama dan abah aku... huhu semoga hubungan mereka BERKEKALAN hingga ke akhir hayat... AMEENNN... so tarikh tu jugak merupakan besday fara kawan kita orang tapi dia da last paper jugak cuma yang bezanya aku belah pagi dan dia belah petang...

kalaulah paper kita org habis sama kan best tak dela aku kena PRANK sorang-sorang...hehehe just joke...

nie la besday gurl fara...^^,

okeyla so bila dah last paperrr nie mesti la macam-macam plan kan??? huhu nak lepak la pergi sana la pergi sini la jadi dorang nie nak pergi art muzium... so aku pun follow jela untuk kali ke-2... hehehe best siot tapi lagi best kalau muzium tu besar...huhu so habis je paperr balik rumah  tukar baju dan dalam pukul 2.30 ptg pergi sana... nak dijadikan cerita sampai je dekat sana boleh pulak dorang ajak main dulu... hurmmm aku macam dah pelik dah dekat situ tapi layan jela kan sebab dah habis paper... hahaha 

main punya main tiba-tiba aku kena tutup mata dan dia orang nyanyi lagu "nenek2 si bongkok tiga...bla,bla,bla... lepas tu.... HAPPY BESDAY to YOU... hah??? terpinga-pinga aku... tengok-tengok depan aku ada kek...taraaaaaa


habis tudung den...huhuhu

 lepas dorang uat macam tu kat aku lepas tu pergi la art muzium tu.. aku la photographer (nak mention gak kan kat situ...hahaha ) lepas tu balik pulak aku ingat nak terus la pergi pasar malam tapi... SESUATU TELAH TERJADI... jeng, jeng, jeng

cantik kan muka ku??? hahaha

dari gambar dekat atas nie mesti korang dah tahu kan??? so tak payah la aku nak berceloteh panjang lagi.. moh la kita tengok gambar di sepanjang acara pada hari aku last paperrrr berlangsung...hehehe

nie la dalang-dalangnya..huhu thanx guys... luv u...


sebelum, semasa dan selepas kejadian...

nie la tempat kejadian..huhu I-CITY

our moment together...

candid moments...luv it...

ada gaya james bond tak aku??? hahaha perasan betol kan??

nie dekat I-CITY...
pandai kan dorang balance kan diri...hehehhe
cermin apakah ini???



sesi suap menyuap...nyum3..

takutnyaaaaa.... :P

ketepungan! hahaha

jadi model sat...hahaha

okey la.. last sekali sebelum aku habiskan entry kali nie... aku nak ucapkan TERIMA  KASIH TAK TERHINGGA dekat KAWAN-KAWAN aku yang meraikan hari lahirku... dengar cerita korang dah plan lama kan??? tak pe tunggu giliran korang pulak...hahahhaa (gelak jahat sikit...) aku rasa mungkin ini 1st and the last besday yang happening dgn kawan-kawan sambut besday... lepas nie dah takde kan semua nak GRADUATE dah... huaaaa sedih la plak bila ingat pasal graddd nie... takpe2 jika izziNNYA kita akan TOGETHER3 lagi kan??? huhu okeyla sekali lagi SYUKRAN, THANK YOU, TERIMA KASIH dekat SCHA, LINDA, LIZA, AINA, LIA, SHIRA & WANI yang berjaya PRANK kan aku hari tu.. aku akan sentiasa ingat kenangan tu... i will miss that moments... dan tak lupa jugak kepada semua yang wish aku masa besday mahupun lepas besday aku hargai sangat2 dan thanx jugak sebab bagi hadiah kat aku... hanya ALLAH sahaja yang mampu membalas jasa korang... daaa WASSALAM...^^,

Comments

Popular posts from this blog

12/11/2013 PUNYA CERITA....

finally 100!

HANYA SEKETIKA