finally 100!

Assalamualaikum...

hola...hari nie tarikh yang ditunggu-tunggu kebanyakkan orang bukan??? ada yang melangsungkan pertunangan dan juga pernikahan... dan tak lupa juga kepada yang menyambut hari lahir pada tarikh 12122012 nie... sape yang dapat BABY tarikh nie lagi best kan2??? huhu dan hari nie jugak aku dapat update ENTRY yg ke- 100 kat blog yg tersyg nie....<3<3<3

Hari nie jugak aku baru dapat tahu yg tarikh lahir aku sama dgn sepupu aku.. kak mona BESDAY kita sama la...hehehhe selamat hari jadi kak Mona... semoga kak mona gembira disamping keluarga yg tersayang...^^, tak lupa jugak kawan aku yg KONGSI tarikh sama dgn aku... Ricky heppy besday to u hope u always success in wat ever u do k....^^,


ricky kembar besdayku...hehehhe

nie la kak mona....^^,

tiada hadiah yg paling berharga dari nie yunk... thanx a lot 4 daa video...



edit by notakecil saya cik eija...huhu thanx yea...^^,


thanx teman saya...hehehe ^^,


dah nama pun BESDAY kan ??? so pe lagi CALL FREE la...weeee~~ bestnya thanx to line2 yg saya guna...huhu thanx jugak kepada kawan-kawan yg wish besday saya....(tiba-tiba jadi skema pulak kan saya2 pulak....hehehhe) hope exam kita semua kita bejaya dgn cemerlang k.... In Shaa Allah... okey la wish me & frenz luck 4 final exam okey... dan tak lupa jugak kita doakan keselamatan semua yang berada di GAZA okey... daaa WASSALAM...

Comments

Popular posts from this blog

12/11/2013 PUNYA CERITA....

HANYA SEKETIKA