SEMOGA BERKEKALAN HINGGA AKHIR HAYAT...

Salam... hola heart chart...^^, hari ini kan sambil dengar lagu aku menaip nie... semangat betul nie.... hahahha (perasan je semangat tu....huhuhu) tengah syok-syok ON9 tiba-tiba aku teringat SESUATU...dan SESUATU TU adalah.... jeng, jeng, jeng..... aku suka tengok PASANGAN nie... dekat U aku la kan mne lagi...huhu aku suka tengok dorang sebab aku rasa SWEETTTTTT bangat....hehehhe dorang muda lagi tapi walaupun sedang BELAJAR tapi dorg boleh membahagikan antara masa BELAJAR dan lain-lain... dan benda yang paling aku suka tengok bila si teruna akan menghantar si dara pulang sehingga ke rumah... bukan dengan kereta ataupun motor yea tapi berjalan kaki dan bukan berdua-duaan tetapi beramai-ramai.... SWEETNYAaaaaaa....(>____<)
akak doakan semoga hubungan korang berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan akhir hayat...AMIN, AMIN, AMIN....
hah da alang-alang nie kan aku ternampak pulak dorang duk UPLOAD gambar-gambar nie....


gambar2 yang lain korang boleh tengok kat link kat atas tu nohhhh....huhu okey la sampai sini je dulu daaa...WASSALAM...^^,

Comments

Popular posts from this blog

finally 100!

HANYA SEKETIKA

12/11/2013 PUNYA CERITA....