nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Sunday, 25 November 2012

SAVE GAZA


Assalammualaikum... mata aku tak boleh nak lelap jadinya ada la idea datang mencurah sikit-sikit huhu okeylah sekarang nie kita sering dengar CERITA SELAMATKAN GAZA.... memang susah kita nak TOLONG dia orang kat sana tapi sekurang-kurangnya dengan DOA kita dan sedikit SUMBANGAN yang kita sumbangkan akan dapat membantu mereka disana... sanggupkah korang nak tengok lagi anak-anak kecil yang tidak mengerti apa-apa dan hanya mampu hidup didunia ini hanya SEKETIKA... tapi itu semua takdir ALLAH kan... jadi marilah KITA BERDOA agar mereka disana tidak dijadikan MANGSA KEKEJAMAN lagi... yang aku dapat tahu SEPASUKAN SUKARELAWAN akan dihantar untuk pergi ke sana seramai 30 orang kalau tak silap aku... jadi kita doakan dia orang SELAMAT PERGI & kembali ke MALAYSIA semula dengan selamatnya... IN SHA ALLAH...

BOIKOT barang ISRAEL PLEASE!!!

sanggupkah korang MELIHAT gambar seperti ini lagi???

berilah mereka KEBEBASAN...

berilah mereka tangisan kegembiraan kembali bukan tangisan penderitaan


sedangkan orang yang bukan ISLAM juga menyokong inikan pula kita yang SAUDARA sesama ISLAM...


secanggih manapun SENJATA mereka namun DOA kita adalah SENJATA utama sebenarnya...


kita dah berusaha membantu mereka dengan memberi SUMBANGAN yang tak seberapa jadi kita BERTAWAKAL dengan doa agar mereka dilindungi dan semuanya akan berakhir dengan segera...IN SHA ALLAH...^^, WASSALAM...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...