nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Saturday, 24 November 2012

oh result!


Assalammualaikum....^^, hye... result FMTS dah kuar la.... jom tengok sape yang kena....hahhahaa :P
seramai 46 orang yang telah terpilih... tapi sedih jugak ada yang tak dapat JOIN sebab da yang DAH LI ( LATIHAN INDUSTRI @ PRAKTIKAL) jangan sedih2 yea korang... kita orang akan lagi sedih kalau korang sedih...(T____T) okey la to new family FMTS WELCOME TO THE CLUB....hehehe sharing is caring... nie kat bawah nie antara orang2 yang akan kami rindui...








nie je gambar yang aku da kalau da gambar dia orang semua dah aku upload...huhuhu...^^, selamat menjalaskan TUGAS kawan-kawan...^^, daaa WASSALAM...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...