nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Sunday, 18 November 2012

MEMINANG & BERTUNANG

Salam...^^, ALHAMDULILLAH... itulah yang dapat diungkapkan apabila selesainya MAJLIS meminang & bertunang abgngah aku... aip, aip, aip... bkn abg aku yea tapi abg sepupu aku...huhu tahun nie je dua orang yang telah melangsungkan pertunangannya... kwn aku dan abgngah aku... mula-mula tu mcm tak caya pun ada tapi dah jadi baru percaya...huhuhu rasa mcm dalam mimpi je....hihihi (pe yg aku merepek nie kan! hahhaha) okey back to our topic...

Majlis meminang dan betunang berjalan dgn lancar... dannn... kalau dah kata bertunang tu mestila ada hantaran kan???? dannnn aku kena bawakkkkk... buah-buahan...ku pikirkan ringan tapi....hanya TUHAN je yg tahu pe yg aku rasa masa bwk tu... huhu tp nasib baik la... ayah aku pun tolong angkat benda tu kalau tak...adoiii tak tau la pe nak jadi dgn cheq....hehehehe THANX ABAH...^^,

okeyla tak mau celoteh panjang lagi nie sekitar majlis berlangsung tapi nie jela GAMBAR yang ada sebab ada masalah TEKNIKAL sikit...huhuhu anyway THANX to da kak balkis....^^,

hantaran kedua-dua belah pihak....^^,

hanya yg COMEL je boleh bawak dulang! hehehhe


adat kita je nie....^^,

detik-detik...hihihi

inilah orang yang berjaya MENCURI hati abgngah saya...^^,

rombongan kami...^^,




nie la kak balkis...^^, heppy go lucky orangnya...

nie la ADAM HARRIS... dapat jgak jmpa budak nie....wink3...^^,

bakal kak ipar dgn bakal adik iparnya....^^,



okey la nie je gambar yang aku ada...  mendoakan KEBAHAGIAAN orang adalah lebih baik daripada mendoakan yang bukan-bukan... jadi kita doakan yang TERBAIK untuk semua orang....INSYAALLAH... kita hanya merancang dan TUHAN yang menentukan segalanya... jadi mari la kita BERDOA untuk orang-orang di GAZA.... WASSALAM.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...