ASSALAMMUALAIKUM FARHAN WAJDI....

Salam....hai heart chart...^^, hope u chat je k....^^, hurmmmm... siapakah FARHAN WAJDI tu ek??? mesti korang nak tahu kan???huhuhu (perasan btol minah nie kan??? A.A.K???hahhahaha ) okeyyyyy la xmau teka-teki lagi .... FARHAN WAJDI B. KHAIRUL ASHRAF.... itulah SEPUPU baru aku... yang baru lahir pada 5/11/12... aku baru je dapat tahu berita gembira nie pada 8/11/2012...dan tarikh lahir FARHAN nie sama dgn MAK TEH aku....huhuhu okeyy la tu nanti boleh sambut besday same2 kan????huhuhu hah aku dapat tahu dia lahir nie tu pun masa dapat tahu tu memang punnn masa tu mak aku CALL masa aku dalam kelas... TAPI... jangan pikir bukan-bukan ek... kelas dah HABIS masa tu... tu sebab aku angkat CALL mak aku tu....hehehhehe

LAWAK! masa mak aku cerita tu memang la mcm2 jadi wei....huhuhu tapi ALHAMDULILLAH... achik aku selamat lahirkan BABY BOY FARHAN...dlm keadaan yg sihat & comel!....

nie la FARHAN WAJDI B KHAIRUL ASHRAF...comel kan...^^,

tak sabar rasanya nak jumpa dia....huhuhu INSYAALLAH nanti kita jumpa yea dik...^^,

okeyyy cte pasal kakak dia pulak... bila dah ada adik mesti la panggilan akan bertukar kan????huhuhu kakak farhan nie tak nak orang panggil dia "KAK LONG" hehehehe yang nie perangai dia same dgn aku....huhu yela kita orang nak panggilan "KAKAK" tak nak "KAK LONG!" huhuhu mula-mula NAJWA si kakak FARHAN nie tak suka adik dia sebab adik dia BOY... tapi lama-lama dia okeyyyy jee... tu la KAKAK yg PENYAYANG... tak caya??? tengok nie...

kan.... nak jaga adik sampai TERTIDO sudah...hehehehe

OKEY LA... untuk FARHAN WAJDI semoga menjadi anak yg soleh dan berjaya dalam pe jua yang diceburi okeyyyy.... nanti kita jumpa... tak sabarnya....huhuhu daaaa WASSALAM....



Comments

Popular posts from this blog

finally 100!

HANYA SEKETIKA

12/11/2013 PUNYA CERITA....