SEPERTI MIMPI ( MTS SEPTEMBER ) PART 1



SALAM....^^, hye heart chart... hari nie kan dah hari kedua selepas berakhirnya MINGGU TEKAD SISWA sesi SEPTEMBER 2012...atau lebih dikenali sebagai MTS... ALHAMDULILLAH kali nie kali yang ketiga aku dapat join....^^,

Mula-mula ingatkan tak dapat tapi rezeki itu ada kan so dapat lg... masa dorang CALL aku nak bagi tahu yang ada METTING malam tu... aku tgh TEST kot... perghh perasaan aku masa tu hanya TUHAN je yg tahu... bukan tu je sepupu aku jgak da CALL masa tu... mmg aku tgh BERJUANG masa tu semua org nak cari kan???? huhuhu tapi takpe la aku faham TUGAS dorg....ANYWAY THANX 4 DA INFORMATION K...^^,

Seperti biasa la kan bila dah start METTING benda yg bermain dlm KEPALA aku nie adalah "aku dapat EXCO pe ek kali nie????" "janganlah DISIPLIN" hehehe aku ingatkan kali nie tak ada fasi yang baru tapi ada jgak... dlm 8 orang kot kalau tak silap aku kot...huhu....

Okey tiba masa yang ditunggu-tunggu... mengumumkan barisan FASILITATOR bagi SEPTEMBER... jeng,jeng,jeng....


KETUA FASILITATOR

 -SHARK- nama diberi NURUL SHAKILA BT MOHD ZAIN... masa mula-mula dia memberi kata alu-aluan aku dah leh agak yang dia jadi ketua fasi...huhu dan paling bestnya KOORDINATOR adalah saudara ABAH AL-HAFIZ... wee~~ akhirnya dapat jgak bkerjasama dgn abah...huhu best bekerja dgn shark... dia bnyak bg tunjuk ajar kat aku al-maklumlah aku baru lg dlm bdg *******....huhuhu anyway hope u always heppy in wat ever u do k dear...^^,

                               
KOORDINATOR
nie la ABAH AL-HAFIZ yang pakai baju purple,grey tu...huhu bak kata PN AISYAH... sweet talker yg paling berjaya bila dia mula berkata-kata huhu.... best dapat  
bekerjasama dengan abah... banyak juga aku belajar dr dia... dan paling aku suka adalah nasihat-nasihat dia... kalau ada rezeki lagi nak bekerjasama lagi dengan abah...huhu... INSYAALLAH...^^,   dan yg sebelah dia pulak AFIF KHAIRI... dia pun byk membantu exco PROTOKOL...huhu kalau tak da dia tak dapat aku bygkan pe yang jadi masa MAJLIS IKRAR PELAJAR tu... THANX AFIF ... hope too see u again yea...^^,    



TIMBALAN FASI / KETUA PENDAFTARAN

nama dia faiz bidi... nampak je dia mcm PENDIAM tapi kalau dah kenal dia tau la perangai dia mcm ne... huhu yang aku paling tak boleh lupa masa lepak mlm tu...hehehe INSYAALLAH akan ku ingt kenangan kita bersama julie, syidan, kak najwa, haikal, bob, rammy dan abah... hehehe topik hangat sungguh kan bnda yang kita  bincangkan mlm tu???huhu anyway best dapat bekerjasama dgn Faiz... hope  nie bkn yg terakhir k...^^, 

                               
SETIAUSAHA / BENDAHARI

kakak JULIE..hehehehe kadang-kadang aku  panggil dia mcm tu hehehe best kerja dgn dia nie sbb aku selalu push dia nak surat tp dia COOL je...huhu yg PENTING geng-geng JEMAH kan julie???? hahahha byk GOSIP kami kongsi bersama kan dgn fida sekali...hehehehe...

TIMBALAN SETIAUSAHA / TIMBALAN BENDAHARI

Dayah masuk, dayah masuk...huhu aku akan rindu kan bnda nie huhu  dia lah permaisuri PROTOKOL.,.. dia dgn shark  paling lama dlm bidang tu dan aku tahu dia akan merindui saat itu... yela setiap kali MTS mesti dorg akan ada dkat bhgian PROTOKOL tapi uat kali nie dorg xde tapi dorg still lagi tolong bhgian PROTOKOL... mmg jasamu di kenang dik...huhu heppy3 selalu k dayah...^^,

EXCO PROTOKOL

Rammy adalah sebagai ketuanya dan aku sebagai exconya...huhu mula-mula shark kata nama aku...aku tak percaya sampai aku tanya fida betol ke nie??? perghhh rasa mcm dalam mimpi tuuu... mne taknya kan mintak lain dapat lain... hahahha tapi bila dah dapat jwtn tu kita buat sebaik mngkin la kan...huhu best keje dgn ketua aku nie byk bg kata-kata semangat... dayah pula bnyk bg tunjuk ajar sbb aku kan baru lagi... yela 2 kali jadi fasi dapat "4 SERANGKAI" kali nie dapat bahagian yg paling aku rasa PENTING sgt... dah la sebelum dpt jadi fasi aku dgr MAJLIS IKRAR akan berlangsung pada hari ahad selepas dorg daftar hari sabtu,,, aku kata masak la sape dapat PROTOKOL...huhu tgk2 aku yg dapat...hahhaha amik ko... huhu anyway ENJOY DGN PROTOKOL nie... tercapai juga impian eden...hehhehe thanx a lot give me an opportunity...^^,



okey la setakat nie dulu nanti aku update lagi.. bukan tak mau taip lagi tapi gambar-gambar yang nie je yang ada... nanti dah dapat gambar-gambar exco-exco yang lain aku update lagi yea....

nanti kan part 2 okey... (wah tak menahan ayat aku kan??? hahahhaa)

P/S : BIAR KAMERA ROSAK NAMUN KENANGAN ITU TETAP KEKAL DI INGATAN DAN DI HATI...^^, KITA BAGAIKAN SATU KELUARGA...^^, <3<3<3

Comments

Popular posts from this blog

12/11/2013 PUNYA CERITA....

finally 100!

HANYA SEKETIKA