RAMADHAN...^^,

Salam...hai...^^, lagi berapa hari je lagikan kita menanti detik yang dinantikan setiap tahun... oh RAMADHAN...^^, kalau bercerita pasal bulan yang penuh bermakna nie kan mesti ada yang dah TERSENGIH la tu mcm kerang BUSUK hahahaha al maklumlah TERINGAT KENANGAN lalu la katakan...hahahaha (kata org yg menaip nie pun same tgh menyengih nie...hahahhaha)

Okey la... kalau korang nak tahu 1st time aku BERBUKA puasa tanpa FAMILY aku adalah pada 1st time aku daftar masuk kat U... masa tu tahun 2010.....huhu perghhh masa tu PERASAAN mcm-mcm la adakan mana taknya... dah la aku TAK PERNAH... yea2 tak PERNAH BERBUKA PUASA tanpa family aku... tapi nasib baik la ada HOUSEMATE ku yg TERSAYANG yang BERBUKA PUASA bersama-sama... masa tu kan aku duk kat MAIS... so da BAZAR kat bawah kita org beli makanan kat bawah jela...hehhe dan 1st time jugak la aku makan NASI AMBANG...hahahha aku PASRAH je bila dah beli NASI tu sebab aku tak pernah makan sebenarnya tapi rasa nak makan so beli jela...hehehe okey la sedap jugak cuma TAK PEDAS... aduhhh tak da feel betol bila makanan tak pedas nie....hehehehe

tahun lepas berbuka ngan FAMILY aku kalau tak silap tapi yang BEST dapat TERAWIH TOGETHER3 ngan my housemate...wee~~, dah la SURAU depan uma je mmg TERBAIK la kan....hehehe tapi tahun nie MUNGKIN aku dapat BERBUKA PUASA 1st day je ngan FAMILY aku... yela ada TANGGUNGJAWAB yang perlu aku laksanakan... dan MUNGKIN juga DETIK INDAH DALAM HIDUP aku sebab aku akan BERBUKA PUASA dengan RAKAN-RAKAN SETUGAS yang lain... bak kata PGC.."TOGETHER WE CARE, TOGETHER WE SHARE...^^," eh kalau tebalik TAG LINE NIE SORRY YEA...huhuhu tak SABAR jugak nak BERBUKA PUASA dekat RUMAH KITA KAWAN2 hehehe... (maksud TERSIRAT tu...hehehe) nanti kita tangkap PICTURE banyak2 yea...hahahhaa^^,

Apa-apa pun aku harap BULAN YANG MULIA ini kita akan DIBERKATI & DOA KITA AKAN TERMAKBUL...INSYAALLAH...^^, selain dari itu kalau korang nak uat amal JARIAH moh la kita JOIN PROGRAM NIE...TENGOK KAT BAWAH NIE.....



okey la RENUNG-RENUNGKAN dan SELAMAT BERAMAL...hehehe daaa WASSALAM...

Comments

Popular posts from this blog

12/11/2013 PUNYA CERITA....

finally 100!

HANYA SEKETIKA