OH BUKIT TINGGI....

Salam...hye heart chart...^^, sebenarnya kan kita tak da mood nak menaip (pehal ntha nak berkita-KITA nie...hahhaha) TETAPI... bila duk STALKER2 & cari info2 tadi TIBA2 mood nak MENAIP tu sampai la pulak...hehehe...


searching punya searching tiba-tiba rasa RINDU kat satu tempat nie... BUKIT TINGGI la pe lagi kan... adoiiii bila la dapat pergi sana lagi... best kot kat sne dapat RASA ALA-ALA macam dekat LUAR NEGARA la pulak...hahha berangan je keje minah nie...hehehe


kalau tak dapat pergi luar negara tapi nak rasa macam mne suasana kat sana aku rasa BUKIT TINGGI nie ok kot...hehehe dari segi tempat yg sunyi, aman dan sejuk.... omak ai... tu yang best tu....huhu
1st time aku pergi sne rasa macam tak mau balik....:( best sangat tu yang aku rasakan... tapi INSYAALLAH kalau da rezeki lagi aku nak pergi dengan yang tersayang pulak....opssssssssssssss... BERANGAN lagi...hahhaha okey la tak mau nak CELOTEH PANJANG lagi nie aku bagi sikit gambar yang aku da tangkap dulu...huhu







interFRAME sikit hahahha


okey la tu jela aku nak kongsi untuk hari nie...sekian terima kasih....(skema la pulak minah nie hari nie... hahhaha)....da mood lagi aku menaip yea... daaa WASSALAM ^^,






Comments

Popular posts from this blog

12/11/2013 PUNYA CERITA....

finally 100!

HANYA SEKETIKA