nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Thursday, 7 June 2012

TERIMA KASIH...^^,

Salam... semua...^^, dapat lagi update my heart chart nie....huhu ALHAMDULILLAH....^^,
sebenarnya hari nie banyak jugak aktiviti yang aku ada... tapi dah da kesempatan MENYINGGAH kat sini tu yang cheq singgah sat hehehe

hari nie banyak benda yang telah aku pelajari... terima kasih kepada KAWAN-KAWAN yang banyak membantu aku yang baru lagi dalam bidang nie kan...huhu hah bukan tu je tapi aku tadi duk MENYINGGAH ke blog-blog orang dan aku TERJUMPA......

nie la aku jumpa... miss that MOMENTS...^^,

INSYAALLAH... kalau da kesempatan lagi kita semua BEKERJASAMA lagi yea... heppy je dapat kenal ngan adik-adik dan kakak-kakak dan abang-abang yang banyak membantu saya yang pertama kali menjadi FASILITATOR....^^, da rezeki saya cuba lagi...wink,wink,wink...^^,

P/S: thanx to all of  FMTS... see u again...^^, & swie yea mik pic nie tanpa kebenaran...hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...