TERIMA KASIH...^^,

Salam... semua...^^, dapat lagi update my heart chart nie....huhu ALHAMDULILLAH....^^,
sebenarnya hari nie banyak jugak aktiviti yang aku ada... tapi dah da kesempatan MENYINGGAH kat sini tu yang cheq singgah sat hehehe

hari nie banyak benda yang telah aku pelajari... terima kasih kepada KAWAN-KAWAN yang banyak membantu aku yang baru lagi dalam bidang nie kan...huhu hah bukan tu je tapi aku tadi duk MENYINGGAH ke blog-blog orang dan aku TERJUMPA......

nie la aku jumpa... miss that MOMENTS...^^,

INSYAALLAH... kalau da kesempatan lagi kita semua BEKERJASAMA lagi yea... heppy je dapat kenal ngan adik-adik dan kakak-kakak dan abang-abang yang banyak membantu saya yang pertama kali menjadi FASILITATOR....^^, da rezeki saya cuba lagi...wink,wink,wink...^^,

P/S: thanx to all of  FMTS... see u again...^^, & swie yea mik pic nie tanpa kebenaran...hehehe

Comments

Popular posts from this blog

12/11/2013 PUNYA CERITA....

finally 100!

HANYA SEKETIKA