nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Wednesday, 18 April 2012

mujhse dosti karoge

Salam...^^,



Tiba-tiba mood hindustan dtg la plak minah nie... hahahha xdela maksud tittle tu adalah sudikah awak menjadi kawan saya???huhu alamakkk sweet la plak...adoiii aii..huhu nie yg aq xleh nie...huhuhu

Kawan senang mmg mudah dicari tapi kawan ketika susah... bkn mudah utk dijumpai... percaya atau tidak korg sendiri yg mampu mnjawab persoalan itu... bagi aq tu lah pndapat aq... org selalu kata aq SOMBONG la pe la walhal dorg xkenal aq cm ne.. kalau korg dah kenal & berkawan ngan aq mesti korg tau aq nie jenis mcm ne... btol x kwn2 ku???huhu

Aq tak kisah la org nak kata aq nie lupa kawan ke pe ke janji aq tau pe yg aq lakukan... mulut org kita tak boleh tutupkan??? lain la kalau mulut TEMPAYAN boleh la tutupnya punnnnn...hahhaha pe yg penting aq boleh kawan ngan sape2 je & aq harap kwn2 aq pun leh terima kelebihan dan kelemahan masing2... manusia semua tak sempurna tapi manusia akan melakukan yg tebaik dalam hidup mereka kan???

Persahabatan itu akan lebih INDAH jika kita saling memahamikan??? maksudnya bila suka dan duka dihadapi bersama... itu lah erti persahabatan yg sebenar.. mmg la tak semua bnda kita perlu cerita kat kawan kita tapi kalau cerita kita semua dia nak tahu tapi CERITA DIA simpan rapi2 sape tak "bengkek" mcm tu kan.... tapi pe2 pun biarlah masa yg menentukannya kan... aq doakan yg terbaik utk ko okey!

MUJHSE DOSTI KAROGE??? is up to you all...

okey la nak smbung tgk cite hindustan la... nanti aq taip lagi okey...daaa wassalam...^^,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...