nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Tuesday, 17 April 2012

kayangan...^^,

Salam...^^,

hola, hola, holla.... dah lama gak tak tgk heart chart ku ini...huhu rindu sih... ckp pasal RINDU nie... tiba2 aq RINDU plak dekat KAYANGAN... hah aq bknnya BERANGAN or ank org2 kaya tapi... KAYANGAN nie aq bg nama mcm tu sebab tmpt 2 bg aq INDAH & bg ketenangan bila aq kat sana...huhu

Nama KAYANGAN tu aq cipta masa aq duk berdua dgn PARTNER aq...hehehe hah PARTNER aq tu gurl okey! jgn nak pkr lain plak yea...huhu dulu kalau g KAYANGAN aq xtau nak lepak ne kat situ al maklumlah tmpt ramai org la katakan tp.... da 1 hari tu kan kwn2 aq cari 1 tmpt & kita org lepak3 kat situ... perghhhhhh hilang TENSION kot! huhuhu dari mlm tu la bla aq & kwn2 aq TENSION kita org akn g kat situ....

Kalau dulu bila aq TENSION aq rasa nak lari jauh2 & nak g melihat KEINDAHAN seperti sungai @ laut tapi skrg aq dah da KAYANGAN...wee~~ huhu k la kan drpd xde...huhu hurmmm... rindu plak nak lepak kat sne ngan korg wei!....(T___T) nanti dah TOGETHER3 kita g sne deh....hehehhee

k la nie GAMBAR melepaskan RINDU dkat KAYANGAN....^^,  daaa wassalam









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...