nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Sunday, 18 March 2012

BERTUNANG + KAHWIN = ADA BRAN KE???

Salam 1 Malaysia...hola korg...^^, chat ke? huhu hari nie nak cite sal GOSSIP la...hahaha xdela kalau GOSSIP laju je ek korg nie... xbik2 la...huhuhu mcm nie citenya korg perasan x tahun 2012 nie ramai org KAHWIN & BERTUNANG... terutamanya dikalangan ARTIS...huhu btol3 kan??? huhu mungkin dah JODOH dia org kan... mcm LISA + YUSRY, ANA RAFFALI, ALLY ISKANDAR & lain2... bestkan tgk dorg semua punya PERKAHWINAN??? SWEET SGT2...^^, (dah berangan la 2) hehehe tapi korg tau x tggungjawab besar tu kalau nak mndirikan RUMAH TANGGA nie...

korg ptot tahu pe maksud di sebalik " AKU TERIMA NIKAHNYA..."


hah so skrg cm ne??? ada bran ke nak kahwin tu??? hehehe... semuanya trpulang kat diri korg sendiri la kan... & juga ikut kemampuan masing-masing... kalau aq....hurmmmm.... NO KOMEN la....( kuar sudah jwpn artis dia...hahahha) cakap sal kahwin 1 hal tapi yg bhgn lain2 tu... mcm bersanding la pela tu semua adat je... yg wajibnya ialah IJAB & KABUL... kalau korg perasan yg mna klu mereka yg btol3 ikut cara ISLAM... mereka akn NIKAH lpas tu uat kenduri secara SEDERHANA utk memperkenalkan pasangan mereka kpd saudara2,rakan2 & jiran2 mereka... namun, xsalah kalau kita nak ikut adat tapi janganlah sampai mcm nak MENUNJUK2 okey... BERSEDERHANA itu kan lebih BAIK...^^, (wah dah mcm ucapan pe dah aq bg nie...hehehe...) okey la kita smbung lain kali plak yea... tgk la cite pe plak aq nak kongsikan kat sini...hehehe dadaaaaaa^^, wassalam....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...