nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Wednesday, 28 March 2012

realiti atau mimpi (2012)

Salam...hye semua... hari nie tiba-tiba je TERINGAT pasal IMPIAN setiap org mesti ada IMPIAN kan??? saya pun ada jugak tapi... BIARLAH RAHSIA(nak lagu je minah nie huhu) okey lah salah satu yang saya suka tgk untuk TAHUN INI yea! adalah ramai yg MENDIRIKAN MASJID...^^, 

cantikkan masjid nie????^^,


Hah bukan MASJID yg org pergi SOLAT tu la tapi... KAHWIN...huhu (ala bestnya...huhu) ramai sangat rasanya yg kahwin tahun nie tak kira la artis ke ataupun org biasa... kawan-kawan saya pun ramai jgak yg BERTUNANG & KAHWIN... TAHNIAH saya ucapkan utk korg yea...

Okey la kalau korg kan pe IMPIAN korg dgn org yg TERSAYANG??? maksudnya korg nak mcm mana PASANGAN korg nak MELAMAR korg???huhu mesti ada yang dah BERANGAN la tu...huhu tapi da yg tak TERFIKIR lagi kan??? kawan saya ada tanya saya selepas dia org tgk YOUTUBE "AWAL ASHAARI MELAMAR SCHA AL YAHYA" (alolo...so sweet) & saya jawab...******...hehehe mcm kawan-kawan saya ada yg kata nak dekat taman, pantai, depan ibu bapa....& lain-lain lagi la...huhu

Saya suka la ayat AWAL ASHAARI melamar SCHA tu..."SUDIKAH AWAK MNJADI YG HALAL UTK SAYA" lain dari yg lain tu... huhu jadi kita doakan yg terbaik utk mereka yea...^^,(kalau la saya dapat bear BESAR tu...hehehe bestnya...wee~~) okey la nie saya kongsikan link nie utk korg...daa jumpa lagi kalau saya da kesempatan menaip lagi...huhu wassalam...


p/s: BEAR besar...wink3...(>___<)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...