nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Sunday, 25 March 2012

JOM BERPERANG!

target same2 yea...^^,


Salam... hye semua...^^,  start hari nie xleh nak FB sgt, FZ Heart Chart nie lg sbb....... FINAL WEEK...OMG... mcm xcya je wei tapi nak uat cm ne kene la caya gak...huhu kene prepare dari pelbagai aspek nie... hehehe (mcm nak berperang la plak) hahaha okey la sem nie aq mik 6 subject... pe??? yea2 btol tu 6 SUBJECT la....huhu (habis la aq) tp INSYAALLAH... I WILL DO MY BEST OKEY,..^^, aq akn uat yg TERBIK utk org2 yg aq syg...^^, huhu dah lama xlik uma nie mula la rindu kat family ku...huhu(T___T)

k la pe2 pun GOOD LUCK utk korg gak yea... terutama utk dak2 uma saya....^^, dak2 BBM... & semua dak2 yg nak FINAL la...huhu x FINAL pun gud luck gak utk pe yg korg lakukan okey!.... STUDY SMART okey FRIENDS...^^, daa opssss sebelum tu... saya disini mengambil kesempatan utk memohon maaf jika ada TERKASAR BAHASA @ PERBUATAN saya yg membuatkan korg terasa ke pe ke ek... sorry yea...^^, okey la JOM STUDY...huhu daaaa wassalam

GOOD LUCK YEA....(>____<)



inilah masa yg di tunggu2 sebenarnya...hehehhee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...