nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Tuesday, 17 September 2013

randoms

Assalammualaikum...^^,

dah lama tak story moli dekat sini kan... okey la pejam celik sekejap je masa berlalu kan? sekarang pon aku dah masuk sem baru... biasa la dah sem2 akhir nie so agak BUZY lorhhhh dengan ramai orang kawin tahun nie... abang sepupu aku telah selamat diijabkabul kan dengan pasangannya pada 14/9/2013 hari sabtu hari tu tapi... aku tak dapat hadir sebab ada program dekat U aku... aku doakan semoga abangngah dan pasangan berkekalan sehingga jannah...ameeen...^^,

so minggu nie pon aku banyak benda nak kena buat... dengan nak hantar REPORT CLUB... dengan persediaan test lagi... dengan persediaan untuk tolong dekat pihak lelaki punya majlis lagi.... buzy kan??? hoho tp In sha Allah... semuanya akan berjalan dengan lancar....^^,


SYAZWAN & SYAZWANI

ours family

picture time...

dengan atuk & nenek

event raya dgn international student

with siblings

oppsssss

candid

semasa & selepas akad nikah...

EVENT RAYA DENGAN SEMUA PERSATUAN...

P/S: seseorang sahabat akan bersama kita tak kira susah atau senang...^^,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...