nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Wednesday, 24 October 2012

PERTUNANGAN SAHABATKU....

Salam... hai my heart chart... sihat ke??? huhu mcm2 benda yg aku kena buat sejak akhir2 nie... tapi walaupun sibuk sempat jugak aku menghadiri KENDURI kawan aku yg sorg nie...huhu mula-mula byk betul bnda yg aku fikirkan... yela aku duk fikir dah la ku sorg2 lepas 2 rasa mcm kekok pun ada... al maklumlah nie 1st time aku ikut kawan aku balik KAMPUNG dia seorang je kot... kwn2 yg lain tak JOIN pun... 

tapi kan bila dah duk dlm kereta dia rasa mcm aku duk dlm kereta FAMILY aku... aku tak rasa pun mcm FAMILY kwn aku 2 mcm orang lain...huhuhu nak dijadikan cerita masa kita orang sampai dekat kampung... rumah TOK & WAN kawan aku nie da org datang SHOOTING la pulak... pe lagi best siot da FEZRUL KHAN, ENGKU FARIDA, ADAM (JUVANA) & FAUZIAH NAWI... perghhh masa tu rasa EXCITED tp dah lama-lama... rasa BILA LA dorang nak HABIS nie.....hahahhaha PONAT MENUNGGU dorang habis SHOOTING kat situ...

so lepas dorg dah habis uat keje... BERMULA la kerja kita org MENGEMAS la pulak kan....huhuhu BEST gile dapat BEKERJASAMA dgn mak kwn aku nie... siap kita org PLAN nak jadi BISNES PARTNER lagi... huhu INSYAALLAH ...kan achik Zila???? hehehhee

okeyla xmau BERCELOTEH panjang lagi...moh la kita tengok GAMBAR-GAMBAR yang ado.....hehehehehe
taraaaaa nie la PELAMIN hasil mak ZETTY & aku...hehehe dan tak lupa jgak atuk & en. din...hehehhe

nie pulak hantaran kedua-dua belah pihak....huhuhu





okey nie la antara orang-orang KUAT utk MAJLIS PERTUNANGAN IZZATI & RAHMAT....^^,


Okey la tu jela cite kita utk hari nie yea... INSYAALLAH MAJLIS yang akan datang akan berjalan dgn LANCAR...AMIN... SAYA DOAKAN AGAR SEMUA ORANG YANG SAYA SAYANG GEMBIRA DENGAN YANG TERSAYANG....hehehhehe... daaa WASSALAM...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...