nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Thursday, 27 September 2012

SIMFONI KASIH AIDILFITRI : NOSTALGIA KAMPUNGKU...

salam...carta hatiku...hehehe dah lama tak together kan????hehehehe buzy ckt la sekarang nie... mcm-mcm aktiviti yang aku ikuti... salah satunya adalah program SIMFONI KASIH AIDILFITRI ... program nie anjuran MPP UNISEL SHAH ALAM... aku dan liza menjadi seketariat untuk MPP... seperti biasa mesti la pergi METTING kan??? hehehe 

masa METTING barulah kita tau kan kita dapat exco pe kan???hahahhaa dan aku telah mendapat exco PENDAFTARAN nie adalah kali kedua bagi aku okey...huhu liza pulak dapat exco persembahan... so jom kita tgk gambor kat bawah nie ha...hehehehe


pengarah program HAIKAL...



with alumni...


EXCO PENDAFTARAN (dari kiri fida, goblan, aq dan liza exco persembahan)


my housemate... thanx 4 daa support..^^,
gurls only!


thanx MPP kerana bagi kesempatan kpd kami utk menjadi seketariat program nie...^^,


MC formal kita...hehehehe sedondon kan???ehem3

candid moments...<3


my <3 frenz mila...

candid moments like3...<3
gurls only!

akak PROTOKOL kiteeee...hehe

peserta fesyen show...



dikesempatan ini jugak saya FAIRUZ ZAFIRAH ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa atau terasa hati dengan segala perbuatan mahupun perkataan dari saya. maafkan saya yea...^^, dan TERIMA KASIH juga kepada MPP kerana memberi peluang kepada saya menyertai PROGRAM SIMFONI KASIH AIDILFITRI : NOSTALGIA KAMPUNGKU...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...