nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Thursday, 6 September 2012

berakhirnya RAMADHAN...(T__T)

SALAM... hola my heart chart... rindu la... hurm dah lama kita tak TOGETHER3 kan??? hahaha ngada sgt aihhhh....huhu hurmmm... Pejam CELIK dah habis BULAN yg paling BERMAKNA buat kita semua kan??? rasa macam kejap je BULAN RAMADHAN kali nie....

MOOD nak RAYA pun mcm xde je.... aku pun tak tahu knpa??? hurmmmm mgkin dah besar kot...!!! (mmg besar pun kan...hahahhaa) raya tahun ini kurang MERIAH sbb nenek aku kurang sihat jadi masa RAYA tahun nie ramai la TETAMU yg dtg MENZIARAHI nenekku,,, mmg tak menang tangan la kan kalau datang lebih dari 3 kereta...(T___T) aku & sepupuku la yg menyediakan makanan utk tetamu... tu la tak sempat nak tangkap GAMBAR BERAMAI3 seperti dulu.... sedihhhhhhhhhhhh..... tapi da la tangkap gambar sikit2 sebab pergi beraya la kan....huhu
 jadi kat bawah nie jela gambar yang sempat di ambil...huhu




nak balik pun sempat lg budak nie pose kan...hahahhaa


pak cik & anak buahnya... teke la ne 1 pak cik aku...hahaha

makan lagi...mmg CHUBBY la aku kan lepas raya nie....hahahaha

nie kat MELAKA... with mak saudara yang tersayangggg....hehehe


okey la nanti kita taip lagi yea...daaa WASSALAM
P/s : amik gambar yea awak...hehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...