nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Monday, 16 July 2012

KEBOSANAN MELANDA....


Salam... hye heart chart... ^^, ntah kenapa hari nie aku rasa bosan pulak... tp da TENSION sikit... yela aku tido pkul 3 pagi lepas tu kene BANGUN pkul 5 PAGI.... perghhhhhhhhhhh KEPALA GOYANG beb macam ada urat PUTUS hahahhaa tapi takpe la demi owg yg aku syg aku gagah kan jugak BANGUN okey!.... huhu

hurmmm... bila aku dah KEBOSANAN tahap MELAMPAU jadinya tangan aku nie mula la GATAL...hehehe (ayat yg paling aku selalu kena...hehehe) pas tu apa lagi aku EDIT gambar la jawabnya yoooo....hahahhaa... edit punya edit aku edit untuk COVER FB hehehe leh la letak GAMBAR yang digemari.....yahoooooooooo hehehe opsssssss over la pulak... swie3...hehehe okey la tanpa melengahkan masa lagi saya mempersembahkan GAMBAR-GAMBAR tersebut...(dah mcm MC la pulak minah nie...hahaha)

tadaaaaaaa


     
1ST TIME edit nie xde KALER background la plak...huhu

2nd time kan dah da kaler nie....hehehehe

 
dan yag bawah nie yang seterusnya....^^,





okey la takat nie jela noh... nanti aku taip lagi okey tu pun kalau ada internet & mood la...hehehe.... daaa WASSALAM....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...