nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Wednesday, 21 March 2012

TERINGAT SESUATU...!

Salam semua...^^, hari nie tba2 rasa semacam je...huhu APAKAH PERASAAN ITU??? perasaan itu adalah... teringat kat my KUZEN... dia kat PD skung nie... dah lama xdgr cite sal dia... selalunya dulu da gak MSG2 @ brtnya sal khabar tp... semenjak dia di PD nie... mmg jarang la nak dapat tnya2 mcm tu kan??? huhu sabor jela.... pe2 pon hope dia okey kat sne... ^^, nanti dah keje jgn lupa blanja aq okey! hehehe^^,
my kuzen...^^,






p/s: KUZEN2 YG LAIN PUN SAYA RINDU GAK OKEY... SAYANG KORANG, RINDU KORG HEHEHHEHE ^^,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...