nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Sunday, 18 March 2012

my COUSIN...^^,

Salam 1 malaysia...^^, hari nie nak kongsi cite sal sepupu2 saya la...huhu (skema plak minah nie hari nie...hahahha) okey la kalau korg rapat xdgn sepupu korg??? kebanyakkannya kan yg aq tgk xrapat kan btol x???huhu kwn2 aq pun kata kat aq yg aq nie rapat sgt ngan SEPUPU2 aq... ntah la aq pun xtau cm ne leh rapat WALHAL dulu kecik2 xde la rapat ne pon...huhu ntah la tp yg pasti aq paling rapat ngan my <3LY KUZEN "IZYAN IZZATY" huhu (hah jgn lupa blnja aq ek, aq dah puji2 hang nie...hehehe just joke nek...huhu)

kita org dulu masa kecik2 xrapat sgt pon AL MAKLUM lah jauh la katakan aq duk KL dia duk KEDAH...huhu kalau jmpa pon time raya la tu pon masa smpai kmpung dua2 malu tp.... bila nak lik tmpat masing2 barulah nak mesra2 bagai...hahhaha (rindu nek kenangan kecik2)huhu tapi biarlah KENANGAN tggal KENANGAN yg penting adalah masa akn dtg...huhu skrg kita org xjauh dah cm kecik2 dulu... IZYAN dah tggal kat KL & yg penting aq selalu lepak uma dia...hehehe bkn lepak uma je... KOLEJ dia pun aq selamba gadak je pergi...hehehe... tmpt bljr kita org pun dekat je xjauh...so together2 la kami...hehehe dah la malas nak cite pjg2 nanti smpai sok pun xhabis kalau cite sal aq n cik yan nie...hehehe

nie pic KUZEN2 yg aq smpat cilok la...hehehe (jgn mad KUZEN2 ku...huhu^^,)

nie KUZEN2 belah ayah...^^,

       








 



nie KUZEN2 belah mama plak huhu^^,








P/S : -->> yg xde pic. kat sini jgn mad yea sbb dah cari pic korg tp xde la plak...huhu^^,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...