nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Saturday, 28 January 2012

PeRtAmA Di BLOG, kEDua Di SMS, tErAkHiR Di FB...^^,




besday boy....hehehe


ALLAH SELAMATKAN KAMU,
ALLAH SELAMATKAN KAMU,
ALLAH SELAMATKAN EN. MFS....^^,
ALLAH SELAMATKAN KAMU...
SELAMAT HARI JADI YG KE-.....HUHU(^______^)
HEPPY BESDAY TO U,
HEPPY BESDAY TO U,
HEPPY BESDAY TO BESDAY BOY...^^,
HOPE ALL UR DREAMS WILL BECOME TRUE YEA...
HOPE U ALWAYS SUCCESS IN WAT EVER U DO...^^,
SMILE ALWAYS & H.O.L.L.A.N.D....hehehe^^,


nak cite pe yea tentang besday boy nie???? hehehe dia dilahirkan pada 28/01/tahun tanya tuan badan sendiri yea....hehhehehe dia seorang yg baik hati, pemurah, penyayang, & lain-lain lg lah....huhu masa mula-mula kenal dulu mcm kelakar je rasanya yela saya seorg yg suka uat SESUATU yg org lain xkan uat & besday boy nie plak seorg PENDIAM  pe lg la saya SUKA nak usik...huhu okey la cite tentang BESDAY BOY Nie.... dia seorang yg mudah mesra dengan org yg baru dikenali TETAPI.... paling Di BENCI adalah org yg suka MENIPU! (sape yg suka kene tipu kan???huhu) dia seorg yg suka mendengar FALSAFAH.... suka pada aktiviti yg SEDERHANA shj...(aktiviti yg cmne la agaknya 2 yea????hehehe) suka DENGAR MUZIK SETIAP HARI.... suka MELANCONG TETAPI xde la jauh-jauh sgt...(yeke???hehehe).... suka berterus terang daripada MENIPU!... & 1  persamaan yg sama ngan saya adalah SUKA UAT BENDA2 PELIK...(tp xtau la bnda PELIK pe yg dia suka uat 2...hehehe) & perkara paling dia xsuka IALAH ORG YG MENIPU....SO jgn MENIPU OKEY... MENIPU TAK BAIK DOSA TAU...HEHEHE^^,


p/s:-->> dah bukak ke belum???huhu hope u like it...^^, sorry la saya tak boleh nak sambut besday sama-sama ngan awak...TP mngkin lain kali kot...INSYAALLAH...^^, semoga BESDAY AWK KALI NIE YG PALING INDAH YEA...^^, saya xtau nak bagi hadiah pe lg kat awak TP yg pasti saya akan sentiasa MENDOAKAN yg terbaik utk org2 yg saya sayang trmasuk awak sekali OKEY^^,...



dpt bg pic je la....nak uat cm nie xreti lg....hehehe^^,







 MEMORIES...^^,


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...