nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Thursday, 10 November 2011

study ke stadoq???hahaha

salam...hai dah lama xupdate blog rindu sih...huhu hah cite sal tajuk hari nie... fz g library ngan linda... pas 2 leh plak jmpa dak2 klas kita owg kan2... yg xleh bla nya dia org ajk stdy same2... tp biasa la bila dah stdy ngan bdak2 boy nie... MELENCONG je byk... hahaa yela ne xnya trkluar dr topik prbincangan je... tapi k la gak kan RELEASE TENSION la bila da fun2 nie...huhu hah ne plak dapat prkataan STADOQ 2 kan??? STADOQ tu study + tidoq = STADOQ... haha ramai kan selalu mcm tu??? btol x???huhuhu... tapi biasa la bila dah stdy mesti la penat kan2??? yg penting kita study drpd xstudy langsung lg la parak jadinya... hurmmm... tgh update blog nie leh plak dak2 boy nie tau kan...hbisla Fz lpas nie msti kne kacau & bahan la...haha lantak la uat biasa suda...hahaha...dah la td kat FB pun duk min komen yg bkn2 je adoi jgn lter da salah fhm lg dah la... hope so x la kan2... hurmmmm... risau la sok da exam NEGO...:( cam ne nieeeeeeeeeee???? hope okey la soalan utk paper sok... INSYAALLAH...^^, so gud luck 4 all my frenz especially to my BBM...^^,
MY BBM SEM 1...^^,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...