nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Tuesday, 9 August 2011

CINTA???

SALAM...^^, hr nie fz nak ckp psal CINTA... yea,yea... CINTA...huhu bln2 pose nak cite psal <3 plak fz nie haishh bia BETOI??? hahaha btol la nie fz nak cite sal <3... sbnrnya da pe dgn <3 sbnrnya??? da yg kta <3 itu INDAH??? INDAH ke sbnrnya??? da yg kta plak kta <3 itu MNYAKITKAN???

MNYAKITKAN KAH??? da plak yg kta <3 itu BUTA??? so yg ne 1 BTOL sbnrnya??? huhu itu trpulang kpd korg nak tntukan okey...^^, hah tba2 fz tringat sesuatu yg fz cam xcya je pe yg fz tgk hr nie...huhu TERKEJUT gak bla dah lma xon9 nie kan mcm2 cite yg kta xtau kan2...huhuhu... msti korg nak tau kan pe yg uat fz TERKEJUT sgt tu... yela ne x TERKEJUT bla junior fz br<3 ngan owg yg jauh lbh BERUMUR dr dia... mmg la zaman skrg nie rmai yg mcm 2 tp bg fz biar la kan dah JODOH depa kan...hah tu dia fz dah kuar DIALEK KEDAH plak...huhu terlbih sudah bak kta STACY... pe2 pun fz doa kan mereka smoga brkekalan hingga ke akhir hyt...

cuma fz nak pesan ckt la yea... <3 2 leh tp jgn smpai TERLEKA yea...^^, & yg pling PENTING kta ptot mnrima owg yg mnCINTAI kita drpd kita mngharapkan <3 owg lin kerana owg yg mnCINTAI kta lbh tahu MENGHARGAI kita drpd kita mngharapkan sesuatu yg xPASTI...^^,
P/S: KALAU DE SAPE2 TERASA NGAN PE YG FZ CKP FZ MINTA MAAF KERANA NIE SEMUA HANYA PNDAPAT FZ JE K...^^, SELAMAT BERPUASA...(^_^)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...