nuffnang

yang baik semuanya datang daripada ALLAH

tak semua pe yang kita mahukan kita akan dapat jadi berusahalah untuk mendapatkan pe yang kita inginkan dan kemudian barulah berserah kepadaNYA...^^
hari-hari ingat ALLAH,
INSYAALLAH...
Segala pe yang dilakukan akan diberkati...^^,

Wednesday, 10 August 2011

MINTA MAAF...

Minta maaf, sorry @ pelbagai lagi dlm bahasa yg lain tp adakah kita tahu benar-benar meminta maaf dgn IKHLAS??? mmg ramai yg mnyangkal dakwaan ini apabila da yg kata " kalau dah MINTA MAAF mstilah IKHLAS... kalau X IKHLAS knapa nak MINTA MAAF???" tapi sedarkah kita hampir setiap tahun kita hanya melafazkan MAAF mngkin 1 KALI or 2/3 KALI shj kpada IBU BAPA kita??? hah msti da yg dah angguk2 dah tu...huhu yela da yg MINTA MAAF pada HARI RAYA...btol x??? msti btolkan??? huhu tp da juga yg selalu MINTA MAAF setiap kali melukakan hati IBU BAPA mereka... ini ptot dicontohi kan??? so kita jgn la nak MINTA MAAF bila kita btol3 rsa bersalah aje... nanti da je mslah yg aknbrlaku jika kita org terasa ngan kita... jadi kita perlu saling meMAAFKAN... sedangkan NABI kita pun AMPUNKAN UMATNYA... inikan kita manusia biasa je... huhu alamak trlebieh sudah...hihi...
P/s: jgn MINTA MAAF bila RAYA je ek...hihi

Tuesday, 9 August 2011

CINTA???

SALAM...^^, hr nie fz nak ckp psal CINTA... yea,yea... CINTA...huhu bln2 pose nak cite psal <3 plak fz nie haishh bia BETOI??? hahaha btol la nie fz nak cite sal <3... sbnrnya da pe dgn <3 sbnrnya??? da yg kta <3 itu INDAH??? INDAH ke sbnrnya??? da yg kta plak kta <3 itu MNYAKITKAN???

MNYAKITKAN KAH??? da plak yg kta <3 itu BUTA??? so yg ne 1 BTOL sbnrnya??? huhu itu trpulang kpd korg nak tntukan okey...^^, hah tba2 fz tringat sesuatu yg fz cam xcya je pe yg fz tgk hr nie...huhu TERKEJUT gak bla dah lma xon9 nie kan mcm2 cite yg kta xtau kan2...huhuhu... msti korg nak tau kan pe yg uat fz TERKEJUT sgt tu... yela ne x TERKEJUT bla junior fz br<3 ngan owg yg jauh lbh BERUMUR dr dia... mmg la zaman skrg nie rmai yg mcm 2 tp bg fz biar la kan dah JODOH depa kan...hah tu dia fz dah kuar DIALEK KEDAH plak...huhu terlbih sudah bak kta STACY... pe2 pun fz doa kan mereka smoga brkekalan hingga ke akhir hyt...

cuma fz nak pesan ckt la yea... <3 2 leh tp jgn smpai TERLEKA yea...^^, & yg pling PENTING kta ptot mnrima owg yg mnCINTAI kita drpd kita mngharapkan <3 owg lin kerana owg yg mnCINTAI kta lbh tahu MENGHARGAI kita drpd kita mngharapkan sesuatu yg xPASTI...^^,
P/S: KALAU DE SAPE2 TERASA NGAN PE YG FZ CKP FZ MINTA MAAF KERANA NIE SEMUA HANYA PNDAPAT FZ JE K...^^, SELAMAT BERPUASA...(^_^)


Wednesday, 3 August 2011

come BACK!!!

SALAM RAMADHAN...^^, wish late la plak kali nie kos buzy ckt... maklumlah new in sem baru la ktakan so byk bnda yg nak kene settle kan... poning jugak di uatnya...haha tp pe2 pun ia mngajar kita erti KESABARAN dlm melakukan sesuatu perkara...
so cmne bln pose kali nie k x??? new berapa hri mulakan so msti smgt lg kan2??? tp da gak yg smgt nak RAYA dah 2 btol x???hahaha anyway 1st day pose hr 2 fz smpat gak brsahur ngan family tp bla berbuka fz berbuka ngan kwn2 kat uma sewa la pe lg...
yg pntg kta owg brbuka ngan seadanya xda brlebihan OK 2 yg sewajarnya kan2??? bla 1st day pose semuanya excited nak g TERAWIH le pe lg... dah la uma kta owg dpan je da surau TERBIK!!! huhu fz sbnrnya xpnah rsa heppy sgt bla dpt brbuka ngan kwn2 nyg pling pntg dpt g SURAU brsama2...huhu
HOPE tahun dpn pun dpt lg merasai detik-detik mcm nie...
yg penting SELAMAT BERPUASA & SEMOGA BULAN YG PENUH MULIA INI DAPAT KITA HAYATI SERTA BERSABAR DGN SETIAP DUGAAN YG DIBERIKAN OLEH-NYA...(^_^)
 my <3 housemate...^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...